מכילה ומלטפת, משגעת או מנחמת, אמא יש רק אחת. רק תשאלו את נדב בורנשטיין, מנחה מסוקס שחי בלילה על מסך הטלוויזיה שלכם כבר תקופה ארוכה - וזכה אמש (רביעי) למסיבת הפתעה מרגשת בביתו, בהפקת אמו האוהבת. הבעיה: בורנשטיין לא נכח בחגיגה שכללה כמה בני משפחה וחברים קרובים... כי בילה באותו זמן באירוע אחר!


רגע, מה? אז זהו, שאתמול שודרה בערוץ 2 התכנית העולמית החדשה בהגשתו - "הכי טעים בעולם", שבמסגרתה בורנשטיין מתעופף סביב הגלובוס ובוחן מקרוב את המסעדות והמנות המתועדות ביותר ברשת. רגע לפני, נערכה הקרנת הבכורה הרשמית במסעדה בתל אביב, בנוכחות הצ'ארמר הרעב ושלל חובבי גורמה, בהם השחקנית טלי אורן וזוכה "מאסטר שף" מסימיליאנו די מטאו. מה שנדב לא ידע, הוא על ההפתעה המשפחתית מעוררת התיאבון שתכננו עבורו לאותה השעה בדיוק בבית שלו.

הכי ילד של אמא בעולם. נדב בורנשטיין
הכי ילד של אמא בעולם. נדב בורנשטיין


נכון, ברגעים שבהם הוא נהנה מצפייה בתכנית החדשה במסעדת "MeatKitchen", כמה חברים ואמא בורנשטיין נהנו בכלל בביתו, אבל בלי כוכב האירוע המרוגש - שלא ממש ענה לשיחות הטלפון שלו, שהיה במצב "שקט". פספוס? הוא פשוט צריך עוזר אישי, שלא ירק יסחוב את המזוודות לצילומים המשביעים בחו"ל, אלא גם יענה לשיחות מהאמא הכי טובה בעולם. נו מילא, פמיליה, תמיד יש את תכנית מס' 2!

הכי איטלקי בעולם. מסימליאנו די מטאו
הכי איטלקי בעולם. מסימליאנו די מטאו

הכי מחזירה אור בעולם. בורנשטיין עם טלי אורן
הכי מחזירה אור בעולם. בורנשטיין עם טלי אורן