ג'סטין ביבר, אי אפשר שלא לתהות, למה בדיוק התכוונת כשאיימת לסגור את פרופיל האינסטגרם שלך בגלל תגובות עוקצניות, נטרלת את העולם מלבחון את מעשיך בשבועיים האחרונים... ואז חזרת לרשת החברתית? מעריצות, נשמו לרווחה, מעבר לעובדה המצערת שאתן עדיין חובבות כוכב ילדותי, חולה תשומת לב ובאופן כללי בלתי נסבל (כמו הרבה מחבריו למקצוע) - אתן שוב יכולות לעקוב אחרי מעלליו ברשת!
 
לפני שבועיים (פחות יום) ביבר סגר את פרופיל האינסטגרם האישי שלו, שאחריו עקבו 77.8 מיליון מעריצים - זאת אחרי שאיים להפוך אותו לפרטי, רק בגלל שהתגובות לתמונות שפרסם ברשת, היו לדבריו "מלאות שנאה" כלפי הבחורה בחייו, סופיה ריצ'י. האיומים המשיכו לקרב תגובות רשת מדובר עם האקסית שלו, הפופסטאר סלינה גומז, שהוביל להחלטה הדרמטית לנטוש את אינסטוש. אבל מתברר שמדובר בכוכבן לא החלטי, כי היום (שני) כאמור, הוא עשה קאמבק.

 

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on


 

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on


נדמה שביבר חש שהוא זוכה לפחות תשומת לב מאז שסגר את פרופיל התמונות שלו. זאת למרות שמאז שהחליט לבטל את הגישה לאינסטגרם, הגיע לכותרות כשזכה לקריאות בוז מהקהל כשאיחר לעלות על הבמה בפסטיבל מוזיקה באנגליה ואז גם חשף את הישבן המפורסם שלו מול הפפראצי (בהמשך לתמונות העירום המלא ש"דלפו" לרשת, אחרי הפפראצי החושפני של הנמסיס אורלנדו בלום), בתמונות שפורסמו בצהובונים בשבוע שעבר.

ובכן, כעת, השבח לאל, הוא יוכל להמשיך להפיץ את המסרים החשובים שלו עם תמונות סלפי בשגרה לכל העולם. תיהנו, ביליבריות.