עוד תראה כמה טוב יהיה, בשנה בשנה הבאה? יכול להיות, כי החודשים החולפים לא היו כל כך נחמדה עבור כולם. כפי שאולי שמעתם, ישנם כמה כוכבים מקומיים שייאלצו לחגוג את תחילת השנה העברית החדשה בחיק המשפחה, ולא בחיק אהוב או אהובת לבם, אלה שאיתם נהגו לחגוג סביב השולחן בשנים האחרונות. חלקם נפרדו, חלקם התגרשו וחלקם עשו צעד דרמטי רגע לפני החתונה, אבל בכל המקרים - הם פותחים את השנה בסטטוס הזוגי החדש שלהם כרווק או רווקה.  


גול עצמי |
שיר אלמליח

שיר אלמליח ואלרואי כהן (צילום: אינסטגרם)
שיר אלמליח ואלרואי כהן (צילום: אינסטגרם)

את כל ערבי החגים בעשור האחרון, חגגה אלמליח הלוהטת יחד עם בן הזוג שלה, שגם הפך לבעלה הכדורגל אלרואי כהן - אך הפעם,  לראשונה מזה שנים, השניים לא יפתחו את השנה העברית אחד לצד השנייה. הזוג הפוטוגני (לשעבר) החליט לפרק את החבילה בליל הסדר האחרון, כך שערב החג הקרוב יהיה כבר השני שלהם בנפרד.



כלה במנוסה | הילה סעדה

הילה סעדה ואלי בוכריס (צילום:אור גפן)
הילה סעדה ואלי בוכריס (צילום:אור גפן)

סעדה ובן הזוג שלה במיל', ארוסה לשעבר אלי בוכריס, כמעט שהיו אמורים לפתוח את השנה החדשה בתור זוג נשוי. עם זאת, בגלל בעיות במערכת היחסים בין השניים, השניים החליטו להיפרד כידידים ולהמשיך כל אחד את חייו בנפרד. השניים שניהלו זוגיות כמעט שנתיים, הספיקו לחגוג ערבי חג משותפים, אך את זה הקרוב ייאלצו להנעים בנפרד.


צמד נטול החמד |
דר זוזובסקי

דר זוזובסקי ולי בירן (צילום: רפי דלויה)
דר זוזובסקי ולי בירן (צילום: רפי דלויה)

אחרי שהחליפו נוזלים במשך יותר משנתיים שלמות, הדוגמנית דר זוזובסקי וכוכב הנוער לי בירן החליטו להפריד כוחות. נכון שמאז, דר קיבלה כמה בשורות טובות שקשורות התפתחות בקריירה עם שלל קמפיינים שונים, היו אפילו שמועות על רומן שלה עם המוזיקאי אסף אבידן - אך את החג הקרוב, היא כנראה תעביר בחיק המשפחה התומכת.

ריאליטי קשה | רז זלצרמן

רז זלצרמן ואלכסה דול (צילום: רפי דלויה)
רז זלצרמן ואלכסה דול (צילום: רפי דלויה)

שלוש שנים מלאות אהבה, חוויות ומשימות בעולם, עברו על צמד מתמודדי "המירוץ למיליון" לשעבר, רז זלצרמן ואלכסה דול, שהתפרסמו בריאליטי. עם זאת, הכל נגמר השנה כשהשניים החליטו להיפרד. מאז, מבלה הבלונדינית הלוהטת בחו"ל לטובת פיתוח הקריירה שלה כדוגמנית, בעוד שזלצרמן מנסה את מזלו פה בארץ וכנראה מחפש את האחת החדשה. עד אז, השניים יבלו את ערב השנה כל אחד ביבשת אחרת, באבי בלי הבאבי שלו.

מלכה לב אדום |טיטי איינאו

טיטי איינאו וישראל אור (צילום: רפי דלויה)
טיטי איינאו וישראל אור (צילום: רפי דלויה)

כולם היו בטוחים שעד לראש השנה, איינאו לא תהיה רק מלכת היופי אלא גם המלכה של היהלומן ישראל אור? רצה הגורל והשניים הפרידו כוחות, כך שהשנה טיטי לא תשב עם אור ובתו סביב שולחן החג, אלא תערך לקראת הנסיעה שלה לחו"ל, כדי לנסות ולפצוח בקריירה בינלאומית כטופ מודל.

מתיש גם לבד |אמיר חצרוני

אמיר חצרוני ושירין נופי
אמיר חצרוני ושירין נופי

טוב, לא בטוח שגם אם הוא עדיין היה מנהל קשר עם בת הזוג שירין נופי, חצרוני היה חוגג את ראש השנה היהודי - אבל הפרופסור שמייצר שערוריות אכן מתחיל את השנה החדשה בסטטוס זוגי חדש, אחרי שהוא ובת הזוג שלו זרקו אחת את השני ברעש וצלצולים.

שר לעצמו | לירן דנינו

לירן דנינו וטיפאני רינה כהן (צילום: אינסטגרם)
לירן דנינו וטיפאני רינה כהן (צילום: אינסטגרם)

הזמיר המסוקס לירן דנינו ניהל מערכת יחסים טרנס-אטלנטית עם טיפאני רינה כהן,  יהודיה-אמריקאית שמתגוררת בלוס אנג'לס - וכמעט היה אמור לחגוג איתה את ראש השנה. למרות הכל הוא יאלץ להישאר במדינת היהודים ולחגוג רק עם ההורים, אחרי שהם החליטו להישאר איש איש בארצו.

מילף בשטח |אורנה בנאי

אורנה ואמיר בנאי (צילום: רפי דלויה)
אורנה ואמיר בנאי (צילום: רפי דלויה)

בנאי הקומיקאית מתחילה את השנה במוד עצוב? יש מצב, כי אחרי שבילתה לא פחות מחמש שנים עם בת הזוג שלה אביטל, השתיים נפרדו זו מזו ויבלו את החג הראשון שלהן בנפרד. למרות פירוק החבילה בתקופה האחרונה, נראה שבנאי מתאוששת יפה ומבלה ברחבי העיר הגדולה, כשלצדה נמצא תמיד בנה אמיר.