טיילור סוויפט שוב מצדיקה את המוניטין שיצרה לעצמה, כמי שלא מצליחה במיוחד לשמור על הדבר שלה לאורך זמן: אחת הזמרות המדוברות בעולם בשנים האחרונות, נפרדה מבן הזוג שלה בשלושת החודשים האחרונים, השחקן טום הידלסטון. כן, ההוא שהחליף את הדי ג'יי קלווין האריס כאהובה של הפופסטאר, רגע אחרי שגמרה את מערכת היחסים הקודמת שלה.  

הצהובונים ברחבי העולם דיווחו בשבוע האחרון על קצר בתקשורת ורגשות תסכול של סוויפט כלפי הידלסטון בן ה-35, שעל פי מקורבים לזמרת, נבעו בעיקר בגלל שרצה להפגין את האהבה שלו בפומבי ולשתף את העולם בקשר שלו עם בת ה-26. היא, פחות זרמה עם העובדה שהוא מעורר עניין (ובטח משיג ג'וב או שניים, או עשרה בזכות הקשר הרומנטי) ואז מתברר שפשוט החליטה לחתוך גם אותו. עכשיו זורם בינם  דם רע? זה בטח לא מה שהידלסטון הגיע בשבילו.  



 

A photo posted by @taylorswiftbutterfly on


 

A photo posted by @taylorswiftbutterfly on



רומן הקיץ בין השניים החל בדרך שהדהימה את העולם, כשימים ספורים אחרי שנודע שסוויפט כבר לא עם אהובה החתיך האריס (בתום קשר שהחזיק מעמד יותר משנה!) - כבר תועדה מתמזמזת עם השחקן הבריטי בסשן תמונות פפראצי "אינטימי". אחר כך, הידלסטון בילה עם חבריה של סוויפט ביום העצמאות האמריקני, אך זו היתה בין הפעמים האחרונות שתועדו יחד, כי עם סיום הקיץ - הזוגיות הזו היא כבר היסטוריה שטיילור יכולה לכתוב עליה בחרוזים. בכל זאת, גבר נצלן, עלמה במצוקה, השלימו את הפזמון החוזר בעצמכם.  



 

A photo posted by @taylorswiftbutterfly on


 

A photo posted by @taylorswiftbutterfly on



זה בטח לא הקיץ הנפלא בחייה של הבלונדינית ויקירת אמריקה, שניסתה לשנות כיוון לעבר תדמית "הילדה הרעה" - אבל לא הפסיקה לספוג חבטות לדימוי בת השכן המתבגרת, בעיקר מכיוונם של בני הזוג קניה ווסט את קים קרדשיאן. הם גילו שסוויפט ידעה על מה שווסט שר בלהיט "Famous", היא לא הסכימה במה שהפך לחגיגת השמצות הדדית, האשטגים מרושעים, איומים בתביעה (נגדם) ומעריצים נדהמים (שלה). ובכן סוויפטי, גבר חדש, דימוי חדש, לא?



 

A photo posted by @taylorswiftbutterfly on