הוא רוצה לזכות במיליון שקלים על המסך, אבל בינתיים מתמודד "המשימה: אמזונס" רותם סמדג'ה רק נותן, ונותן ונותן מעצמו למטרה טובה! מתברר שלפני מספר חודשים, עוד לפני שהפרצוף שלו בכלל נראה לכם מוכר (אם אתם נמנים על אלה שבאמת צופים בריאליטי הג'ונגלים המיוזע של דרום אמריקה), יזם הנדל"ן מדרום הארץ החליט לפתוח את הלב, ואת הארנק שלו, לילדה אחת ומיוחדת.

הכל קרה בזכות רשת פייסבוק, שם רפי כהן, מדריך במועדונית לילדים בסיכון, פרסם סרטון המתאר מקרה מצער של ילדה חולת סרטן - שחיה באותה התקופה בתנאים קשים בבית הוריה, שהם לרוע מזלם חסרי כל. ימים ספורים אחרי הפצת הווידאו, קיבל המדריך פנייה אישית מסמדג'ה, שהוא אבא לשלושה ולב אוהב, שטען כי הוא מעוניין לעזור בכל מה שניתן. ועוד איך.

מעושר בחלקו. רותם סמדג'ה (יח"צ)
מעושר בחלקו. רותם סמדג'ה (יח"צ)

אז אחרי שסמדג'ה בירר על המקרה, הבין את מצבה המחפיר של הילדה ואפילו הגיע לערוך סיור בבית מגוריה, החליט מתמודד "אמזונס" לתרום מכספו האישי סכום לא מבוטל של כ-14,000 אלף שקלים (!). עם התרומה הגדולה, יכלו בני המשפחה של הילדה לרכוש ריהוט חדש וציוד חשמלי מלא לבית שבו הם חיים. 

כהן המדריך, סיפר ל-TMI שמשתתף הריאליטי "פשוט מלאך שירד מהשמיים, אין לי דרך להסביר כמה טוב הוא עשה למשפחה הזאת". לדבריו, "סמדג'ה בנה להם בית שלם, ש לו לב זהב מלא בנתינה אינסופית". אכן, צדיק.

זו כבר תרומה לאנושות מסוג אחר. סמדג'ה עם רונן צרפתי (צילום: אור גפן)
זו כבר תרומה לאנושות מסוג אחר. סמדג'ה עם רונן צרפתי (צילום: אור גפן)