שלושה חודשים בלבד אחרי שנפרדה מבן הזוג שלה אדריאנו חאובל - זה שאיתו רצה דרך ארוכה ומוכבדות למיליון, מונדה קנצפולסקי מצאה אהבה עם כוכב ריאליטי אחר: הדוגמן והמתמודד הלוהט של "המשימה: אמוזנס"אילן אוספליק. השניים, שהודחו כל אחד מהתחרות שבה השתתף על המסך, אמנם לא יזכו במיליון שקלים - אבל כנראה זכו אחד בלבה של השנייה, כך שכעת הם מעלים הילוך בזוגיות המתפתחת שלהם.

חם לו. אילן אוספליק (צילום: יח"צ)
חם לו. אילן אוספליק (צילום: יח"צ)

מונדה, כך מתברר, גילתה לחברים שהזוגיות שלה עם הבלונדיני שעבר משימות בדרום אמריקה עלתה לשלב הבא: במהירות הבזק, אחרי פחות מחודש ימים יחד, השניים מתנהגים כאילו הם יחד כבר שנים צמודות ודביקות, ומכירים זו את משפחתו של זה. כך שבסוף השבוע האחרון נערך מפגש פסגה בין מונדה לאמו של אוספליק, כשהזוג הטרי החליט להדק את היחסים ולערוך מפגש משפחתי של ממש.



קנצפולסקי הוזמנה לארוחה מפנקת בבית אמו של אוספליק והדרימה כל הדרך לאשדוד עבור המאורע. לפי השמועות, הבלונדינית המקפצת הותירה רושם עז על אמו, כך שהארוחה הסתיימה בחיבוקים ובאישור רשמי של ההורים. לא ברור אם הקשר הזה יסתיים מתחת לחופה - אבל עם הניסיון של השניים תוכל לצאת אחלה של תוכנית ריאליטי חדשה. או משהו. 

פליטות ריאליטי רכלניות. מונדה קנפולסקי ומיטל דה רזון (צילום:שוקה כהן)
פליטות ריאליטי רכלניות. מונדה קנפולסקי ומיטל דה רזון (צילום:שוקה כהן)