הם כבר נישאו מבחינה חוקית מעבר לים, וכמעט דחו את המאורע בגלל המצב הבריאותי של הכלה, אך הערב (שני) תערך סוף סוף מסיבת החתונה המדוברת של הזוג שימי תבורי ויהודית באומן במסעדה בתל אביב. קול חתן וקל כלה?

נכון לבוקר האירוע, עדיין לא ברור אם כמה מילדיו של שימי תבורי יגיעו לאירוע הגדול של אביהם - למעט אוראל, דניאל ובת אל תבורי - שאישרו הגעה לצד בנותיה של יהודית, נטלי וקארין באומן. למרות ההכנות המתועדות, מתברר שהרגעים שלפני המסיבה לא מתנהלים על מי מנוחות, כיוון שהזוג המאוהב חושש לחייה של יהודית, שקיבלה בשבועות האחרונים מספר איומים על חייה. אללי!

סיפור של אהבה. שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אביב חופי)
סיפור של אהבה. שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אביב חופי)



על פי מקורבים לבני הזוג, מעריצות (!) שפנו לזמר ולאהובתו החדשה-ישנה שיגרו לעבר הכלה של תבורי איומים ברשתות החברתיות ואף הגיעו לטלפון הנייד שלה, בהם טענו כי בערב החתונה ישפכו חומצה על באומן. אחרות אף איימו כי ידקרו את הכלה, מה שגרם לזוג להתלבט האם לערוך הערב את אירוע החתונה המתוקשר. אלה מעריצות? מלחיץ.

אך אל תמהרו לבטל את התור למספרה או לשלוח את המאפר הביתה, כי למרות החשש לחייה של באומן - החליט הזוג המאוהב שלא לבטל את מסיבת החתונה ולהגיע הערב ללוקיישן הנבחר, כשהם בליווי צמוד של מאבטחים שהושכרו במיוחד בכדי ללוות אותם מתחילת הערב עד לסיומו. רק בשמחות וכאלה.

מוכן להיות חתן (צילום:אור גפן)
מוכן להיות חתן (צילום:אור גפן)

מתכוננת ליום הגדול (צילום:יח"צ)
מתכוננת ליום הגדול (צילום:יח"צ)