הוליווד המומה: על פי הדיווחים,  אנג'לינה ג'ולי הגישה אתמול (שני) תביעת גירושים מבעלה בראד פיט. לפי דיווח באתר הרכילות האמין TMZ, הסכסוך בין שני חצאי הפאוור קאפל החזק בתעשיית הבידור, נגע לאופן חינוך ששת ילדיהם והשימוש שלו בחומרים אסורים. כעת, יום אחרי שהגישה את המסמכים הרשמיים לבית המשפט והפרידה הפכה לרשמית, נודע כי ג'ולי מבקשת משמרות על כל ששת ילדיהם המשותפים של השחקנים.  


בראד פיט אישר את הדיווחים. "אני מאוד עצוב, אבל מה שחשוב לי עכשיו זה הילדים שלנו. אני מבקש מהתקשורת להעניק להם את המרחב לו הם זקוקים בתקופה המאתגרת הזו", אמר בתגובה רשמית למגזין "פיפל".

מקורות הקשורים לבראנג'לינה טוענים על פי הדיווחים כי ההחלטה של ג'ולי (41) לבקש את הפרידה הרשמית מפיט, הגיעה בעקבות האופן בו בראד (52) מתנהג כהורה לילדיהם. "היא הייתה מאוד לא מרוצה משיטות החינוכיות שלו, ונמאס לה מכך שהוא מעשן גראס", פטפטו מקורבים לבני הזוג המגה-מפורסם. עוד הוסיפו שאנג'לינה, שכנראה שבעה מכך שבעלה צורך סמים ואלכוהול, "מאמינה שיש לבראד בעיית שליטה בכעסים, מה שמסוכן עבור הילדים".



כבר לא. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (גטי)
כבר לא. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (גטי)

על פי הדיווח, ההחלטה לא נבעה דווקא בגלל מעורבות של "אדם שלישי", כלומר בגידה של אחד הצדדים, אלא רק בגלל חשש של ג'ולי בנוגע ליחס של פיט לילדים. השחקנית המפורסמת, שעל פי המסמכים נפרדה מפיט ב-15 בספטמבר, דורשת משמורת משותפת על כל הצאצאים מדוקס בן ה-15, פאקס בן ה-13, זהארה בת ה-11, כולם מאומצים - וכן ילדיהם הביולוגיים, שיילו בת ה-10 והתאומים ויויאן ונוקס, בני השמונה. עם זאת, היא מבקשת כי המשמורת הפיזית - האופן שבו יחיו כמשפחה - תהיה תחת שליטתה הבלעדית.

פיט ג'ולי וילדיהם. מי יקבל את המשמורת? (גטי)
פיט ג'ולי וילדיהם. מי יקבל את המשמורת? (גטי)

הצמד ניהל מערכת יחסים מאז שנת 2004, אז פיט נפרד מאשתו הקודמת, ג'ניפר אניסטון, כשמאוחר יותר הודה כי התאהב בג'ולי בזמן צילומי הסרט המשותף שלהם - "מר וגברת סמית'". למרות שהתארסו ב-2012, הם נישאו רק לפני כשנתיים - בשנת 2014, בטקס צנוע שנערך בטירת מיראוול שהיא האחוזה הפרטית בבעלותם של השניים בדרום צרפת, כשהכלה צעדה אל הטקס על ידי שני בניה הגדולים ושתי בנותיה שימשו כנערות הפרחים. כעת, מתברר שגם סיפור האהבה הזה מגיע לסיום הוליוודי.

כשהיו צעירים, יפים הם עדיין. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
כשהיו צעירים, יפים הם עדיין. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי