בשונה מהלכלוך בהוליווד, ביצת הבידור המקומית שומרת את הדרמה האמיתית שלה עמוק בחדרי חדרים, בסודי סודות, בלי שהטינופת תצא לאור בגלוי. חובבי הצהוב המקומי, בטח שמעו או קראו על סיפור לוהט שפרטי הכוכבים שלו נשמרו במערכת, אבל מה קורה שהדרמה מתרחשת באירוע המוני, מול המצלמות? תשאלו את זוג יוצאי הריאליטי, אדריאנו חאובל ומונדה קנצפולסקי, שתועדו אמש (רביעי) במסיבה לוהטת כשהם במהלך כמה רגעים לא נעימים במיוחד. עושים סצנה? הכי כן!

האקסים שהשתתפו יחד ב"המירוץ למיליון", אך נפרדו רגע אחרי שהעונה הנוכחית של הריאליטי עלתה למסך, הגיעו אתמול כל אחד בנפרד למסיבת סיום הקיץ הלוהטת של וואלה! סלבס וקסטרו. היא הגיעה עם בן הזוג הטרי מ"המשימה: אמזונס" אילן אוספליק, ואז נתקלה במאות מוזמנים נוצצים, בהם הרבה צלמים, אנשי תעשיית הבידור וכמובן, באקס שלה, שהגיע עם אחותו בלונדינית - ואז כנראה, החלה התקרית הלא כל כך נעימה.

נראה שזה התחיל בסדר. מונדה קנצפולסקי עם אדריאנו חאובל והבלונדינית (צילום: אמיר מאירי)
נראה שזה התחיל בסדר. מונדה קנצפולסקי עם אדריאנו חאובל והבלונדינית (צילום: אמיר מאירי)

 
למרות שלימונדה מצאה אהבה חדשה ולא סתם, אלא אהוב שמושך אחריו כמה מעריצות, נראה כי היא עדיין לא התגברה על הפרידה מחאובל. אחרת איך תסבירו את העובדה שמונדה קלטה את האקס, נטשה את אוספליק וניגשה לדבר עם השניים. זה התחיל בשיחה צפופה ומכבדת, שעל פי הנוכחים הרבים במקום הפכה במהרה לחילופי דברים קולניים עם אותה בלונדינית. 
 
החוגגים במסיבה סיפרו שחאובל נותר המום לנוכח חילופי הדברים ולא ידע איך להתמודד עם הסצנה המביכה, כך שהחליט לעצור במהרה את האש המתלקחת, אחז בידיה של מי שהגיעה איתו ומשך אותה במהירות ואסרטיביות מול כולם, הרחק ממונדה (שלא נראתה שלווה במיוחד). תשתי משהו, בייבי.

אבל ההמשך?
אבל ההמשך?
קצת פחות. עולה לך, מונדה?
קצת פחות. עולה לך, מונדה?


חשבתם שמישהו מהצדדים נשבר והתפנה אחרי התקרית לביתו? טעיתם, כי בהמשך הערב נרשמה התעלמות מוחלטת בין הצדדים, שהמשיכו לבלות במסיבה המרגשת עוד זמן ארוך אחרי הדרמה מול המצלמות. זה קורה במשפחות הכי טובות, או בתכניות הריאליטי הכי מעניינות.

מונדה קנצפולסקי, מהומה או מאומה?
"מעריכה אותו מאוד והיינו פרטנרים למירוץ ונהנינו יחד מאוד. עם זאת, כל אחד המשיך בדרכו ואנחנו מכבדים זה את זו".

נו, זה קורה במשפחות הכי טובות
נו, זה קורה במשפחות הכי טובות

הפרצוף של אדריאנו חאובל? פרייסלס
הפרצוף של אדריאנו חאובל? פרייסלס