יהודה יצחקוב זוכה ב"אמזונס"
גם אתם שמחתם לגלות שהזוכה ב"המשימה: אמזונס" הוא יהודה יצחקוב הצעיר, שלקח הביתה את תואר המנצח בריאליטי שצולם ביערות דרום אמריקה פלוס המחאה שנה על סך מיליון שקלים? מי שלא רצה שיצחקוב יהיה המנצח והעדיף מתמודד אחר על פניו, התנחם בעובדה כי הפרס הלך למשפחה קשת יום שזקוקה לכסף, אך כעת מתברר שהמציאות בפועל קצת שונה משדמיינתם.
במהלך הצילומים, יצחקוב בן ה-25 שחי כיום עם אמו גיטה בחולון, סיפר שהוא ומשפחתו חווים קשיים כלכליים, כמו גם ציין שהוא חולם להביא לאמו את כספי הזכייה, רק כדי לעזור לה לשרוד את החודש ולשלם את השכירות - מטרה נעלה ללא ספק. עם זאת, על פי יודעי דבר ששוחחו עם מערכת TMI, למשפחה מספר נכסי נדל"ן בארץ, מה שעשוי לערער את הגדרתה כ"משפחה קשת יום".

הזוכה. יהודה יצחקוב עם אמו (צילום: אור גפן)
הזוכה. יהודה יצחקוב עם אמו (צילום: אור גפן)


אז ככה, בבעלות משחתו של יצחקוב שתי וילות יוקרתיות בנות שלוש קומות בישוב חשמונאים, שאותן הם משכירים לדיירים, מלבד קרקע נוספת להשקעה. שוכרי הבתים, שבכלל חתמו על הסכם השכירות מול גיטה - שהיא אימו של יהודה, הזוכה של "אמזונס". עם זאת, הנכסים הללו רשומים על שם הסבתא של יהודה, אמה של אמו האהובה. 

סמך על המיליון. יצחקוב רגע אחרי הזכייה בריאליטי (צילום: אור גפן)
סמך על המיליון. יצחקוב רגע אחרי הזכייה בריאליטי (צילום: אור גפן)

פאן להם. יצחקוב וקרוביו
פאן להם. יצחקוב וקרוביו


מאידך, מקורבים אחרים ליצחקוב ידעו לספר כי אותם הנכסים בכלל נמצאים בבעלות הסבתא מצד האמא, שאולי עוזרת למאמא יצחקוב מבחינה כספית, אך גם לששת ילדיה הנוספים. כך שלמרות העזרה של הסבתא, אימו של יהודה במצב כלכלי לא מזהיר והיא נאלצת להתמודד לבדה עם קשיי היום. כך או כך, נראה כי הדרך שבה הציג יצחקוב את המצב הכלכלי הקשה של משפחתו, לא בדיוק מייצג את המציאות.
 מערכת TMI פנתה ליהודה יצחקוב, אך תגובתו לא נמסרה עד למועד פרסום הכתבה.

חוגגים. יצחקוב עם שחר כספי
חוגגים. יצחקוב עם שחר כספי