אם היתה מישהי שפתחה את השנה העברית החדשה באופן מר במיוחד, זו ככל הנראה קים קרדשיאן - מלכת הריאליטי טראש ואחת הנשים המדוברות ביותר בעולם, שלמרבה הצער נשדדה באלימות בלילה שבין יום ראשון לשני, כששהתה בדירת יוקרה בפריז לרגל שבוע האופנה. כתוצאה מהשוד, שבוצע על ידי כנופיה בת חמישה אנשים שפרצו למקום, קשרו את קרדשיאן ואיימו על חייה באקדח, נגנבו ממנה תכשיטים בשווי של כ-11 מיליון דולר, בהן גם טבעת היהלום העצומה שקיבלה מבעלה, הראפר קניה ווסט, כשהתארסו.
 
על פי הדיווחים והפרטים החדשים שנחשפו ביממה האחרונה, בשעה שאתם נמנמתם בתום ארוחת חג דשנה, קרדשיאן ניסתה להירדם כשהיתה לבושה בחלוק בלבד בחדר השינה שבבית דירות יוקרתי בעיר האורות הצרפתית. על פי מקורבים לה, היא לא ישנה הרבה במהלך שהותה בעיר, בעיקר בגלל הניסיון המבדח של מטריד הסלבס לגעת בישבן המפורסם שלה ימים ספורים לפניכן. אז, האחראי על הבניין הוביל את הגברים, שהיו לבושים במדי שוטרים, מסיכות סקי שחורות וכפפות, לדירתה של מלכת הריאליטי - כשהוא תחת איומי אקדח. 

טבעת הענק והגרילז, בתמונה שפרסמה קרדשיאן לאחרונה (אינסטגרם)
טבעת הענק והגרילז, בתמונה שפרסמה קרדשיאן לאחרונה (אינסטגרם)
ביקור טראומתי. קים קרדישאן מותקפת בפריז, ימים לפני השוד (Splash)
ביקור טראומתי. קים קרדישאן מותקפת בפריז, ימים לפני השוד (Splash)


"כשהיא שמעה את הצעדים, היא ניסתה להתקשר לשומר הראש האישי שלה, פסקל דובואה, לפני שהם חטפו את הטלפון הסלולרי מהיד שלה, היא היתה מבוהלת מאוד", סיפר חבר של הכוכבת. שומר הראש, אם תהיתם, אבטח באותה שעה את אחיותיה קורטני קרדשיאן וקנדל ג'נר, שבילו במועדון לילי. "היא ראתה את האקדח ולא הבינה מה הם אומרים בצרפתית, רק חזרה באנגלית על המשפטים 'יש לי ילדים, קחו כל מה שאתם רוצים. בבקשה אל תהרגו אותי".

אז, על פי הדיווחים קרדשיאן בת ה-35 נקשרה באזיקים בידיה ורגליה, כשהשודדים שמו מחסום גם על פיה כיוון ש"לא הפסיקה לבכות" וכן חיפשו את טבעת האירוסים שבה השוויצה קימי - שמוערכת במיליוני דולרים. בשעה שלקחו את היהלום העצום ותכשיטים אחרים, בהם הגרילז (תכשיט השיניים שצילמה ופרסמה לאחרונה ברשת), חברתה של קרדישאן, הסטייליסטית סימון הרוש, ישנה בקומה תחתיה וכששמעה מה מתרחש נעלה את עצמה בחדר ויצרה קשר עם אחותה קורטני והמאבטח של קים - שלדברי מקורות הגיע ממש שתי דקות אחרי שהגנבים נמלטו.

טראומה. קים קרדשיאן וקניה ווסט מגיעים לדירה בניו יורק (Splash)
טראומה. קים קרדשיאן וקניה ווסט מגיעים לדירה בניו יורק (Splash)

האירוע אולי התרחש פחות או יותר במשך שש דקות בלבד, אבל על פי הדיווחים קרדשיאן בטראומה ממשית ולא מצליחה להתגבר על התקרית האלימה שבה חשבה שתעבור אונס או תירצח על ידי השודדים. בבוקר שאחרי השוד וההצרה שמסרה למשטרת פריז, קרדשיאן מיהרה לטוס בחזרה לניו יורק, שם שהה קניה ווסט עם שני ילדיהם, נורת' וסיינט ווסט, בשעה שאשתו בילתה בפריז. מאז, היא מסתגרת בדירה שהיא והראפר שכרו בתפוח הגדול, כשרק בני משפחה וחברים מורשים לבקר אותה. השניים, נראו בהלם כשתועדו מגיעים למקום.

"מצבה של קים לא טוב כל כך", טען ה-BFF של קימי, ג'ונתן צ'בן, מול הפפראצי שהגיע לבקר אותה אתמול (שלישי) עם סלסלת שי. מלבדו, גם מאמא קריס ג'נר, האחיות קורטני קרדשיאן וקנדל ג'נר, וחברים כמו לה-לה אנתוני, נראו מגיעים לבקר את מלכת הריאליטי בניו יורק. אחד מחבריהם של קימי וקניה, מעצב העל קארל לגרפלד, דווקא העביר ביקורת על קרדשיאן שהשוויצה בתכשיטים ולא דאגה לאבטח את עצמה כראוי, כך שהביאה על עצמה את השוד האלים. מיותר לציין שאיש מבני המשפחה לא הגיב לאירוע או צייץ ברשתות החברתיות מאז.

קרדשיאן וג'ונתן צ'בן. נתמכת בחברים (אינסטגרם)
קרדשיאן וג'ונתן צ'בן. נתמכת בחברים (אינסטגרם)

ישנן שמועות שמדובר בתעלול יחסי ציבור במטרה לצור עניין סביב העונה החדשה של הריאליטי על קרדשיאנ'ז - אך אלה מופרכות לאור העובדה שעירוב של כוחות ביטחון ובתי משפט לשווא עשויים להכניס את כל המעורבים לכלא. על פי יודעי דבר, קרדשיאן לא מודאגת לגבי התכשיט שנגנב ממנה, כיוון שחרוט עליו מספר מיקרוסקופי שיקל על מציאתו אם השודדים ינסו למכור אותו, אלא אם ירסקו אותו לחלקים ובכל יפגעו בערך האבן היוקרתית.

יצחקו אחרונים? קים, קניה והטבעת שנגנבה (גטי)
יצחקו אחרונים? קים, קניה והטבעת שנגנבה (גטי)