(מגי אזרזר מופיעה, "מתוך מופע הליפסינק הגדול" באדיבות שידורי קשת וטדי הפקות)



טיטי איינאו + היפ הופ + עמדת התקליטן = מסיבה סוערת? למלכת היופי במיל', שורדת לשעבר, דוגמנית בהווה ובת הזוג של מוש בדימוס יש לא מעט תארים להתפאר בהם, אבל כעת נדמה שהיא מוסיפה לקורות החיים תחביב מפתיע נוסף - די ג'יי איינאו. או שלא.
אז זה לא שהיא תתחיל לחלטר באירועים (כמו נינה או סקאזי), כיוון שטיטי בסך הכל הרימה לקהל שהגיע לצפות במופע המיוחד של זכיינית ערוץ 2 קשת - "מופע הליפסינק הגדול". טדי הפקות ארגנו גרסה ישראלית בשיתוף עמותת "לתת" לשואו שמצליח מאוד בטלוויזיה האמריקאית, כך שגלית גוטמן נקראה להנחות את הספיישל, בעוד שאיינאו משמשת כסייד קיק שלה, כשהיא על עמדת הדי ג'יי שמוקמה על הבמה. כולל האקססוריז הנלווים, שהפכו אותה לכוכבת היפ הופ קשוחה.

איינאו, שניצחה במשדר על עמדת התקליטן, לא הסתפקה במחיאות כפיים מהצד והתחרתה ראש בראש במגישה גלית גוטמן - כשהן שרות "עם השפתיים" מול הקהל המריע בקרב על מי שעשה את זה טוב יותר. איתן, עשו את זה גם אנחל בונני נגד מגי אזרזר, אליאנה תדהר שפיזזה ראש בראש עם אושרי כהן, גורי אלפי VS אניה בוקשטיין ואחרים. מי הזוכים? תוכלו לבחון בעצמכם ביום חמישי בשעה 21:00 בערוץ 2.