אסי עזר ואלברט אסקולה בחתונתם
(באדיבות שידורי קשת וקסטינה תקשורת)

אתם מכירים את אסי עזר בתור המנחה הגאה מהמסך הקטן - ספק מתיש, ספק משעשע עם אנרגיות של שפן אנרג'ייזר, אבל מתברר שעזר הוא גם אדם שיודע להרגיש ולא פחות חשוב, לרגש עד דמעות. זה בדיוק מה שקרה בחתונה הגאה שערך עם בן הזוג הלוהט שלו, אלברט אסקולה, שנישא לו בעיר הולדתו ברצלונה בתחילת הקיץ האחרון. ברור שתוכלו להציץ לאירוע בעצמכם.מתברר שעזר שנישא בקיץ האחרון לבחיר לבו הספרדי הלוהט, באירוע איחוד עם סממנים יהודיים שנערך למורת רוחו של אביו - שהתנגד לחתונה מטעמי פגיעה בדת. סביב האירוע, עזר יצר את הסרט "הוא גם האלוהים שלי" עבור הזכיינית קשת, בו תיעד את ההכנות לחתונה והאירוע עצמו, דרכם מנסה המנחה לסגור מעגל כמי שהיה קרוב לדת והתרחק ממנה לאחר שהרגיש שהיא לא מקבלת אותו בגלל העובדה שהוא הומוסקסואל.


במהלך האירוע שאחריו עזר ואסקולה יכלו לקרוא אחד לשני "בעלי" באופן רשמי, עזר הקריא לבן הזוג החתיך את הנדרים שלו כלפיו. "גם בחלומותיי הפרועים ביותר, לא ציפיתי שאעמוד כאן מול אמא ואבא שלי שיושבים כאן ומתבוננים עלינו, אתה המאהב הלטיני שלי ואני החבר התימני שלך הופכים לאחד", אמר אלברט בקול רועד מול מוזמני החתונה. "כמתבגר בארון הייתי בוכה עד שהייתי נרדם, מתפלל לאלוהים ומתחנן שיוציא את הדבר הזה ממני. לא הבנתי מדוע אני, למה אלוהים מעניש אותי, רציתי למות כל כך הרבה פעמים, כי חשבתי שאין טעם בחיים שבהם לא אוכל לאהוב ולהרגיש מה שלחברי מותר לחוש", הודה עזר בכנות, מה שגרם לחברותיו רותם סלע, יעל גולדמן ומיה דגן לבכות מהתרגשות. 
"אבל היום אני מבין... אלוהים לא העניש אותי, אלוהים לא שנא אותי, אלוהים הכין אותי אליך. אלוהים העביר אותי אימונים קשים ובסופם... הניח אותי כאן לפניך", התייפח עזר, "אני אוהב אותך אלברט כמו בסרטים, כמו בשירים, כמו שמגיע לך שיאהבו אותך". מרגש? מאוד, כך שאת הסרט המלא בהפקת קסטינה תקשורת, תוכלו לראות על המסך במוצ"ש הקרוב בערוץ 2.
 

A video posted by Assi Azar (@assiazar) on