בשעה שאתם העברתם את הזמן בבדיקת הכשרות של האתרוגים תחת הסכך, היתה מי שחג הסוכות שלה היה מעניין הרבה יותר - גל גדות, או וונדר וומן עבורכם, כמובן. אז איך הכוכבת הישראלית הכי הוליוודית בעולם העבירה את חג הפלא שלה? במפגשי פסגה בין האו"ם לחוויות נוסטלגיות עם גירל פאוור, שהסתיימו בקשקשת עם כמה מהנשים הקרובות אליה בעולם.

זה התחיל בסוף השבוע שעבר, כשוונדר וומן הישראלית פגשה לראשונה את וונדר וומן המיתולוגית מאמריקה - השחקנית לינדה קרטר (בת ה-65) - באירוע חגיגות 75 שנה לדמות הקומיקס שנערך בבניין האומות המאוחדות שבניו יורק, שם זכתה גדות גם בתואר שגרירת הכבוד של האו"ם להעצמת נשים. מלבד לפטפט עם מי שגילמה את דמותה על המסך פעם מזמן ולכנות אותה "אישה מדהימה", גדות נתקלה במיני-דרמה: בחירתה של הדמות, אם תהיתם, עוררה מחאה והתנגדות בקרב צוות עובדי הארגון העולמי, שמחה נגד הטקס בטענה כי הדימוי של הדמות החזקה מיני מדי. 

עושים שלום בטוח. גל גדות ולינדה קרטר באו"ם (גטי)
עושים שלום בטוח. גל גדות ולינדה קרטר באו"ם (גטי)
"ליידיז, המחוך אכן לוחץ לי!". גדות נואמת
"ליידיז, המחוך אכן לוחץ לי!". גדות נואמת

אכן, וונרדז
אכן, וונרדז

"כאילו, גם אני פה ולא רק הישראלית הזאת!". לינדה קרטר מרימה
"כאילו, גם אני פה ולא רק הישראלית הזאת!". לינדה קרטר מרימה

כפיים! גדות מייצגת בכבוד
כפיים! גדות מייצגת בכבוד


אבל שום מחאה לא תשבש לגדות את התוכניות - כך שאת בוקרו של ערב חג סוכות שני, גדות כבר בילתה בלוס אנג'לס בקבלת ומסירת דרישת שלום מהבית, לצד חברותיה הטובות מארץ הקודש. ללא בגדים מחויטים נאומים כתובים, הכי חופשית וטבעית, עם ה-BFF מלי לוי ויעל גולדמן

לוי ששוהה בימים אלה עם בעלה והילדים בחופשה ממושכת בארצות הברית, ניצלה את החופשה להשלמת הפערים עם הישראלית המצליחה ביותר בעולם, כשאליהן הצטרפו גם גולדמן שנחתה בקליפורניה יחד עם בעלה אורי פפר לרגל הקרנת סרט בהשתתפותו ואושיית הסטייל מיטל וינברג אדר. 

 

A photo posted by Gal Gadot (@gal_gadot) on


הבנות נפגשו לארוחת בוקר מאוחרת במסעדה הפופולרית בקרב כוכבים הוליוודיים - בית החוף סוהו שבמאליבו - הממוקמת על רצועת החול מול הגלים של האוקיינוס, כמובן. שם השלימו פערים, בעוד שלוי הציגה בפני גדות תמונות של הפעוט הקטן דניאל, גולדמן סיפרה חוויות מהחתונה של אסי עזר, וגדות התלוננה להם עד כמה קשים הם חיי האושר, עושר וזוהר. בנות ונהנות!