זוכרים איך נראיתם אי שם, לפני עשור או שניים או ארבעה? יש כאלה שמתעלמים, מכחישים או מתביישים בתמונות מאז, במקרה הטוב מודים שזה האח האבוד ובמקרה הרע גורסים את התמונות שמדגימות ילדות עשוקה - אבל יש כאלה שמעדיפים להשוויץ בתמונות של לפני ואחרי המהפך.

קחו לדוגמה את הבלונדיני השובב הזה, שהוא כיום לא מבוגר בלונדיני בכלל, אלא אחת הכוכבת המרגשות והמוכשרות ביותר בתעשיית הבידור המקומית, ישראלית מצחיקה ומלהיבה במיוחד, אמא במשרה מלאה וליידי לוהטת שמציינת היום 41 שנות צחוק. לא, לא מדובר בתמונת ארכיון של אריק איינשטיין.

נו, מזהים?
 

A photo posted by MayaDagan (@mayadaganpfeffer) on


אם ניחשתם שמדובר בבדרנית מיה דגן, צדקתם. לרגל הולדתה, שיתפה דגן תמונה מאלבום הזכרונות הילדות, לצד כיתוב מרגש שבו היא חושפת כי עברה חרם בילדותה. "האמת התלבטתי אם להעלות ביום הולדת שלי תמונה שלי מהיום נראית פגז או להביט אחורה ולהזכיר לעצמי שאולי הפרצוף השתנה אבל יש משהו שבחיים לא ישתנה", כתבה מיה בכנות. "כי גם אז העיניים שלי חלמו, גם אז האמנתי בעצמי ואפילו שנראיתי כמו מתדלקת בתחנת דלק באיזשהו מקום אהבתי אותי". 

"אפילו שעשו עליי חרם ידעתי שיום אחד אני אהיה גאה בעצמי שעמדתי על שלי. ואפילו שאמרו לי אל תשירי יש לך קול לא טוב ידעתי שהם טועים ואני צודקת. איך שהזמן רץ 41. יום הולדת שמח לי", סיכמה דגן. מזל טוב, סטארית.

ככה היא נראית היום. מיה דגן (צילום: אביב חופי)
ככה היא נראית היום. מיה דגן (צילום: אביב חופי)