צרות מגיעות בצרורות? גם השמחות בביצת הבידור המקומית, כמו הריונות מרגשים של כמה מהכוכבות החביבות עליכם. אחלו מזל טוב לדוגמנית אור גרוסמן ולמנחה שי-לי שינדלר, כל אחת מהן מצפה בנפרד לילד שני שירחיב את משפחתן. נכון, הישראליות תושבות החוץ מטפחות הריוניות בינלאומיים!

קודם טוסו לאמריקה הרחוקה, שם שוהה שינדלר בת ה-30 עם בעלה ליעד אגמון ובנם הבכור גילי. המגישה שהופיעה ב"צינור לילה" ומגיחה לאחרונה מדי פעם על המסך בערוץ 10, לא רק עברה לתפוח הגדול ניו יורק בעקבות העבודה של בן הזוג וחתמה עם סוכנות הייצוג הישראלית "שרית&לורנס", אלא גם מרחיבה שם את המשפחה בבייבי נוסף. כיוון שההריון בשלב מוקדם יחסית, עוד לא ידוע אם מדובר בבייבי בוי או גירל.



עכשיו, החתימו דרכון גם בממלכה המאוחדת, שם חיה בשנים האחרונות הדוגמנית אור גרוסמן, שעזבה את ישראל לטובת מגורים בלונדון לצד בעלה אספן האומנות ג'יימי דינר. בחודש יולי 2015, ילדה את בנם המשותף של השניים בנו, ארבעה חודשים אחרי שנישאה לבעלה השני באנגליה. מאז, כך מתברר, הספיקה הדוגמנית שנעלמה מהביצה הישראלית להיכנס להריון נוסף - כך שבעוד ארבעה חודשים פחות או יותר תלד את הצאצא השני של השניים.

למי מילדודס יקראו האמהות שי לי ואור בשם "מיוחד" יותר? בקרוב תדעו!

 

A photo posted by OR GROSSMAN (@orgrossman) on


 

A photo posted by OR GROSSMAN (@orgrossman) on