לפני כשש שנים אסי עזר הנחה את "האח הגדול" בעוד שליהיא גרינר השתתפה כמתמודדת בעונה השלישית - וכעת ייתכן והשניים יפגשו שוב על במה אחת, עזר כמנחה "הכוכב הבא" וליהיא גרינר כמשתתפת מזמרת. רגע, אבל הם לא רבו או משהו?

למי שהספיק לשכוח, רק לפני שלושה חודשים סכסוך תקשורתי הוכרז בין אסי עזר לליהיא גרינר - כשהיא הטיחה כלפיו אמירות קשות כשטענה שהוא "האדם הכי צבוע שיש" ו"היא מבינה את הרוע שלו". לטענתה, היא לא הוזמנה לאירוע השקה לאחר שגילתה שעזר התנה את הגעתו לאירוע בביטול השתתפותה. מאז השניים כבר נפגשו באירוע מתוקשר והספיקו כביכול ליישר את ההדורים - אבל איך הגיב אסי עזר לעובדה שגרינר תתייצב על בימת הריאליטי בהנחייתו ותנסה את מזלה בתחרות לייצג את ישראל באירוויזיון 2017?




"כשעמדתי מול יואב צפיר והמלהקים שבחנו אותי שרה ושרתי כמה שירים, צפיר אמר לי שאסי יודע שהגעתי לאודישן והוא ממש שמח על כך ומחכה כבר לאודישן החי שלי", סיפרה גרינר ל-TMI. "הסכסוך בינינו כבר נגמר, הייתה אי הבנה ועכשיו אנחנו בסדר גמור. חיכיתי לעוד הזדמנות לעלות לבמה כמו בקדם אירוויזיון וזה הגיע ואני לא מתכוונת לוותר על זה", הודיעה בהתלהבות.

"אין יותר כיף מלהיות על הבמה. אני לא גימיק כמו שאומרים, אני הדבר האמיתי, אני עובדת על זה קשה וחזק ואני כל יום בשיעורי פיתוח קול. אני באה להראות לכולם איך רזיתי. אני בכושר מטורף, הורדתי עשרה קילו וחזרתי לעצמי ביג טיים. אני בתקופה הכי טובה שלי. עוד שבוע וחצי מתחילים הצילומים ואני ממש מחכה לזה".

משיקה את עצמה מחדש. ליהיא גרינר (צילום: צילום גולשים)
משיקה את עצמה מחדש. ליהיא גרינר (צילום: צילום גולשים)

לגרינר כבר יש חלומות למה שיתרחש על במת האירוויזיון. "זה תחרות שירים ולא תחרות שירה , אני אעבוד קשה כדי שהמסך יעלה, אני יודעת שאני אייצג את המדינה הכי טוב ואקדם אותה כמו שגרירת הסברה. למזלי אני יודעת אנגלית מעולה כך שאני רוצה לקדם את ישראל ממקום של פאן, בידור וסטייל כדי שכולם ירצו לבוא לבקר פה". גוד לאק, סאנשיין.