לא בטוח שבשביל קורטני קרדשיאן והסוג-של-אקס סקוט דיסיק, מה שקורה במקסיקו נשאר במקסיקו. הזוג הפוטוגני, שמעולם לא נישא אבל ניהל זוגיות יציבה (יחסית) במשך תשע שנים, שבמהלכן הביאו לעולם שלושה ילדים - נפרדו סופית בשנה שעברה. למרות שהפסיקו לישון יחד בלילות, כוכבי הריאליטי ממשפחת קרדשיאן המשיכו לגדל יחד את הילדים והעבירו הרבה מזמנם זה בחברתה של זו.

עכשיו, נראה שהדברים מתחממים, כי השניים בילו את סוף השבוע האחרון בעיר הנופש קאבו סן לוקאס שבמקסיקו, לטובת חופשה רומנטית נטולת ילדים. הידד? אחרי שעשה דברים שהוא מתחרט עליהם עד היום כנראה, דיסיק החליט להפתיע את האחות הגדולה לבית קרדשיאן ולקחת אותה לחופשה "כדי לנסות להסדיר שוב את הדברים", כפי שגילה מקורב לשניים. בנוסף למחווה המרגשת, פרסם סקוט תמונה של האקסית, בה נראית קורטני בבריכה והוסיף את הכיתוב "נופים".


בתמונות שצולמו על ידי הפפראצי המקומי, אפשר לראות שקרדשיאן עובדת חזק על עיצוב הגוף, שכן היא נראתה מדהים בבגד הים הקטנטן שהחליטה ללבוש. השניים, בילו בחיבוקים, ואז גם במשחקי כדור - וייתכן שבהשראת אחיה הקטן רוב קרדשיאן שזה עתה הביא בייבי קרדשיאן חדשה לעולם- עבדו על עוד ילדים. מה יעלה בגורל הזוגיות של השניים? ימים יגידו.




 

A photo posted by Insta TV (@instatv.ng) on