בין קריירה מצליחה כדוגמנית לבילוי על סט הצילומים כשחקנית, כשברך היא קופצת לחו"ל מפעם לפעם, רוסלנה רודינה מצליחה לתפקד גם כמאמא במשרה מלאה לבייבי יאן גולן - בנה המשותף עם אייל גולן, כמובן. אחרי שהזמיר חגג לאחרונה לליאם, בנו עם אילנית לוי שהגיע לגיל מצוות, הגיע הזמן לציין גם את הולדת בנו עם בת הזוג הנוכחית
 
רודינה וגולן, מציינים היום (שלישי) את יום ההולדת השני ליאן הקטן. בפוסט מרגש ששיתפה רודינה עם העוקבים ברשתות החברתיות, בירכה האמא הגאה את בנה שנולד לפני שנתיים, הכינו את הממחטות וקראו היטב: "נסיך שלי! ילד אהוב של אמא! היום אתה בן שנתיים, לא מאמינה שעברו שנתיים מאז שילדתי אותך כאילו זה היה אתמול", התרגשה רוסלנה, "אני רוצה לאחל לך את כל האושר, הבריאות, ההצלחה, היושר, אהבה, והחום שהעולם יכול להעניק לך, שתגדל ותהיה תמיד עם חיוך על השפתיים". 

 

A photo posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

 

A photo posted by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on



אז, הוסיפה ש"לימדת אותי כל כך הרבה דברים, לאהוב ללא גבולות, להתרגש, לצחוק מכל שטות שאתה עושה, לימדת אותי לפחד, לימדת אותי לדאוג, והכי חשוב לימדת אותי מה זאת אהבת חינם ללא שום אינטרס, פתחת לי עולם ומלואו ועל זה אני מודה לך", הודתה רודינה. "אני רוצה שתגדל בריא ושלם ושתדע שיש מי שתמיד תעמוד מאחוריך לעד זאת אני! אמא שלך! אוהבת אותך אהבה אינסופית יום הולדת שמח". מברוק.

 

A video posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


 

A photo posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


 

A photo posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on