אם עד כה לא חיבבתם את ג'סטין ביבר - אליל נערות וצעיר פוחז שמצליח לייצר להיטים מאז תחילת העשור הנוכחי - כנראה שאחרי שתצפו בווידאו הבא כבר ממש תשנאו אותו. בכל זאת, עד כה הוא תועד משתין במטבח של מסעדה, נוחר בין הסדינים בתום לילה עם נערת ליווי ואפילו מקיים יחסי מין, אבל התיעוד שלו כשהוא מחטיף אגרוף למעריץ שהעז לשלוח יד לעבר הביבר, ואז הותיר אותו לדמם ברחוב, מזעזע לא פחות.



זה קרה כשהזמיר הקנדי בן ה-22 הגיע לספרד, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלו, אז נסע ברכב הצמוד לעבר האולם שבו הופיע בברצלונה. אז, חטאו של המעריץ היה שלא רק צעק ויצר קשר עין עם ביבר, אלא ממש ניסה לגעת בג'סטין. זה הסתיים באגרוף שתועד על ידי המצלמה של מעריצים אחרים, ככל הנראה אלה שצרחו בתדהמה שהבינו שחברם מדמם, כי הלך מכות עם האיש שהם אוהבים. נו, שוקינג לפחות כמו המבט בעיניו של המעריץ החבול כשהבין מה קרה לו.
 
זו כמובן לא הפעם הראשונה שבה ג'סטין ביבר מעורב בתקרית אלימה, כיוון שלא רק רב עם צלמי פפראצי או עם השחקן אורלנדו בלום (שזכה להרגיש את האגרוף של ביבר מקרוב, בגלל שהילד התגרה בו בנוגע לאקסית מירנדה קר) - אלא עורר גם לאחרונה מהומה שהפכה לקטטה מחוץ למקום בילוי באורלנדו שבארצות הברית. מישהו יכול להשתלט על הזמר הסורר הזה?

ג'סטין ביבר האיום - זה קרה ממש כך:

אומר שלום למעריצים. ג'סטין ביבר (צילום מסך, יוטיוב)
אומר שלום למעריצים. ג'סטין ביבר (צילום מסך, יוטיוב)

מכה מתוך הרכב הנוסע!
מכה מתוך הרכב הנוסע!

החטא ועונשו. המעריץ מדמם
החטא ועונשו. המעריץ מדמם

המסקנה? אל תתעסקו עם הביבר. ג'סטין (גטי)
המסקנה? אל תתעסקו עם הביבר. ג'סטין (גטי)