כמו כל התל אביבים, גם רמי קלינשטיין החליט להקל על הסביבה ולזנוח את הרכב והתחבורה הציבורית לטובת האופניים. אתמול (רביעי) בשעות הצהריים לאחר שסיים להתראיין ברדיו עם דנפנה לוסטיג ונדב בורנשטיין - רכב קלייינשטיין ברחבי העיר ועבר תאונת קשה כשמעד ונפל מהאופניים. בעקבות הפציעה והכאבים קלינשטיין פונה לבית החולים איכילוב שבעיר ולאחר מספר בדיקות, הוחלט להכניס אותו באופן מיידי לחדר ניתוח, כי שבר את צוואר הירך שלו.


קרן פלס - השותפה לסיבוב ההופעות - והילדים שחיכו לראות אותו במופע הפסטיגל השנה כבר במתח, כי נכון לעכשיו קלינשטיין צריך להחלים ולנוח לכן בוטלו כל הופעותיו הקרובות, כולל זו שהייתה להתקיים בסוף השבוע. התאונה באה בעיתוי מצער, שכן קלינשטיין היה אמור להתחיל מחר את החזרות על הבמה לקראת מופע החנוכה, שעתיד לעלות בסיום השבוע הבא.

עוד לא בטוח מה יעלה בגורל השתתפותו בפסטיגל, בו הוא אמור להשתתף בתפקיד אורח ולשיר מיטב משיריו. בהפקה כבר עודכנו והם מנסים להתחיל לחשוב על פתרון. החלמה מהירה!

ממשרד הניהול שלו נמסר " אנו מודים על הדאגה והתגובות החמות והמרגשות, רמי אכן עבר אתמול תאונת אופניים, נותח בעצם הירך ומתאושש כעת. אנחנו מאמינים שישוב במהרה לאיתנו ולעשייה רבת הפעלים שלו"

 

A photo posted by Rami Kleinstein (@rami_kleinstein) on