שנתיים וחצי חלפו מאז הפאוור קאפל של הביצה איחדו כוחות וחזרו לזרועות האחד של השני, מאז הספיקו להביא ילד משותף ולחיות כזוג נשוי לכל דבר, רק בלי הצעת נישואים ובלי חתונה. בשבוע שעבר קיבלה רוסלנה רודינה טבעת יהלום מנצנצת חדשה מהזמר , אז האם סופסוף גולן ביקש את ידה של רודינה?

עכשיו אחרי שהיא כבר לא רק "חברה של", רודינה לא מפסיקה להתמנף ולהתחדש והיא מקפצת מתואר אחד לשני במהירות האור. מאמא במשרה מלאה, לאחת מהדוגמניות המבוקשות בתעשייה, משחקנית בהצגות ילדים בחג החנוכה לשורדת פייטרית, וכבעלת עסק לטיפוח נשי. אז האם עכשיו היא תהיה גם אשת איש באופן רשמי?

לא רק "חברה של"?. רוסלנה רודינה. צילום: אסף לב



כמעט...כעת מחליטה רודינה להתנסות במשהו חדש והיא מגלה כישורים של סטייל וטרנדיות. רשת נעלי סקופ שיתפה פעולה עם רודינה ונתנה לה במה לעצב נעליים ומגפיים בטעמה האישי. בסוף השבוע האחרון השיקה הרשת את שמונה זוגות הנעליים החדשות של המעצבת הנולדת שטענה כי אלו הנעליים שתמיד חלמה שיהיו לה בארון אבל מה לגבי הטבעת שקיבלה?

על הסט חשפה המעצבת הטרייה שזה עתה חזר אייל גולן מחופשה בברצלונה עם בנו יאן, כשבידו מתנה מנצנצת במיוחד. גולן החליט לפנק את אהובתו ואם בנו והעניק לה טבעת יהלום חדשה. למרבה הצער לא מדובר בטבעת אירוסים אלא סתם במתנת אוהבים. לא ישעמם לרודינה גם בלי התחלת ארגון חתונה, כי רגע אחרי ההשקה היא ארזה מיטב מלבושיה וטסה לחופשת בנות בלונדון. 

רוסלנה מסרה" לונדון כן מחכה לי". 

רוסלנה רודינה וקארן דונסקי

רוסלנה רודינה ובתיה שיף

רוסלנה רודינה ופרדי אינסאז