האייטם הבא מיועד לדיירים החדשים שנכנסים לבית האח הגדול ביום ראשון הקרוב "אתם הולכים לשלם מחיר כבד" משתפת אותם המתמודדת עומר קינן בחוויה שלה. רגע לפני שהדיירת לשעבר אור סיונוב מוציאה ספר פרי עיטה על החוויה הקשה שלה מבית האח הגדול, עומר קינן המודחת השנייה בעונה האחרונה, מחליטה גם היא לחשוף את החוויה האישית והקשה שלה מבית הסגור.

מסתבר שאפילו שבועיים קצרצרים בבית מותירים צלקות. קינן הרגישה צורך לחלוק את שעברה עם עוקביה ברשתות החברתיות בפוסט ארוך של 19 דפי וורד ארוכים ומתישים. המתמודדת חשפה את החוויה שלה בבית החל מהליך הליהוק ועד ליציאתה מהבית: "ואז את אומרת לעצמך יאללה חוויה מה כבר יכול להיות? אז יכול להיות הרבה, הרבה מאד" כתבה בכאב "גם אם נכנסת בריאה ושלמה בגופך ונפשך זו צלקת לכל החיים ומשהו בך נפגע".

עומר קינן (צילום: אור גפן)
עומר קינן (צילום: אור גפן)


רגע לפני כניסתה לבית חושפת קינן כי הייתה בחששות שלפני התוכנית, מה שגרם לה לחלות בסרפדת "מחלה שעושה נקודות בכל הגוף, ונובעת מלחץ נפשי גבוה. אני חליתי במחלה של לחץ נפשי? איך זה יכול להיות?" עוד הוסיפה "אם חשבתי שהשהייה בבית היא החלק הקשה אז היציאה ממנו היא הרבה יותר".

הטוקבקים לאחר החזרה למציאות היו מאוד קשים "את זונה של עשירים, שרמוטה מכוערת נראית כמו קוקסניל, יוצאת עם זקנים כי יש לך תסביך אבא" ועוד. ואז קרה החלק הקשה ביותר "ראיתי את הפרקים ששודרו ותלשתי לעצמי שערות מהראש 'לא מאמינה שערכו את זה ככה'" ספרה בכאב.


 

A photo posted by Omer kaynan (@omer.kaynan) on


לסיום פונה קינן לדיירים החדשים שייכנסו ביום ראשון הקרוב לעונה החדשה "אם חשבתם שאתם הולכים לבית מלון טעיתם בגדול, אני את שלי אמרתי, כשאתם יוצאים ואתם צריכים חיזוק אז אני כאן בשבילכם, תאמינו לי שאני יודעת מה להגיד ברגעים הקשים האלה, הייתי שם"


 

A photo posted by Omer kaynan (@omer.kaynan) on