אין ספק שאתם מלאים ציפייה לקראת העונה החדשה של האח הגדול שתעלה בראשון הקרוב. אז אילו הפתעות מכין לנו הבמאי יורם זק לעונה האחרונה בניצוחו? השבוע קראתם כאן לראשונה על העיצוב החדש של הבית, שלעומת העונות הקודמות יוצבו שלושה נסטים בגבהים שונים על פני הקרקע,  קראתם על רשימת הדיירים שהסתובבה ברשתות החברתיות, אותה אסור היה לפרסם (אבל שתדעו שהעונה צפויים לכם מקבץ נדיב של דיירים רווקים ורווקות לוהטים שפנויים לאהבה) ויש עוד פרט אחד קטן.

יומיים לפני תחילת העונה אפשר כבר לחשוף את זהותו של אחד מן המתמודדים שייכנס בפעם השנייה לבית האח גדול יחד עם שאר הדיירים החדשים. הדייר הצבעוני כבר שהה בעונה השלישית בבית ועכשיו הוא חוזר לעונה נוספת. הוא אומנם לא יתחרה על הפרס הגדול אבל בהחלט יעשה לא מעט בלגן העונה.

אז קבלו כמה רמזים: הוא הראשון שייכנס לבית ויקבל את כל הדיירים, הוא סטלן, יש לו פה גדול שמעניק כינויי גנאי לדיירים, הוא יבלה הרבה זמן בשכשוכית וקוראים לו שימי. אז אם עדיין לא נפל לכם האסימון, מדובר בדג המדבר שזכה על ידי הדיירים לכינוי הצברי. ה"דג" שחילק משימות סודיות לדיירים, דיבר עם בר רפאלי, אושפז כשחש ברע מאור חזק בחצר הבית ואפילו לא כל בני הבית ידעו על קיומו, ישוב אליכם ביום ראשון הקרוב. 

(צילום:צילום מסך)
(צילום:צילום מסך)