אם חשבתם שאפשר להתחיל את השבוע בלי בשורה עצובה על עוד פרידה, זה קורה שוב אך הפעם הידיעה מגיעה ממעבר לים. יכול להיות שראיתם את זה מגיע, אבל חודש בלבד אחרי שנולדה בתם המשותפת, ורגע לפני הקריסמס, בלאק צ'יינה ורוב קרדשיאן נפרדו.

התנפץ מהר מדי. בלאק צ'יינה רוב קרדשיאן (צילום:גטי)
התנפץ מהר מדי. בלאק צ'יינה רוב קרדשיאן (צילום:גטי)

הכל התחיל אתמול ביום שבת, שחשבון האינסטגרם של צ'יינה כביכול נפרץ, ושורה של צילומי מסך מ"הפתקים" האישיים שלה פורסמו. בכתבים הפרטיים נטען כי צ'יינה עזבה את רוב, מה שלא הרבה אחרי זה התברר כנכון. "עזבתי אותו ולקחתי את התינוקת בלי שידע בכלל" לאחר מכן, אותו פורץ פרסם תיעוד של שיחות של האם הטרייה מתכתבת עם גבר אחר, ועם העורך דין שלה לגבי הזכויות לשינוי שם המשפחה שלה ל"קרדשיאן" המפורסם.


 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on


צ'יינה, שהבינה שפרצו לה לחשבון, החליטה לפתוח אחד חדש וטענה בו כי "הפורץ" הוא לא אחר מבן הזוג שלה קרדשיאן עצמו. "אני סיימתי" בכל השנה האחרונה עשיתי הכל בשביל לעזור לרוב! זה ממש עצוב כמה נמוך הוא יכול לרדת כדי לכסות על הבעיות האישיות שלו" מספרת צ'יינה "הוא חולה בנפש והוא צריך עזרה". "הוא שכנע אותי ללדת את דרים, ואז גרם לי ללחץ במהלך כל ההיריון, התנהג כמו משוגע ואז ניסה לכפות על זה עם מתנות" והמשיכה בפוסט ארוך.

(צילום מסך)
(צילום מסך)

במלחמה הפומבית שערכו בינהם ברשתות החברתיות, הבן למשפחת קרדשיאן העלה סרטונים שלו ותמונות כשהוא מופתע לגלות שארוסתו עזבה אותו, לקחה את התינוקת ואת כל הריהוט מהחדרים מהבית מהחדש שלה. כאילו שאין למשפחה הזו מספיק צרות, הם עכשיו מוסיפים אש למדורה, ועורכים את כל המריבה לעייני הציבור. שיהיה בהצלחה


 

A video posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on

 

A video posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on