הבייבי-נכדה הראשונה שנושאת באופן רשמי את שם המשפחה המחייב "קרדשיאן" - הגיעה לעולם לפני ארבעה ימים בלבד וכבר מעוררת (בעל כורחה) מהומה ברשתות החברתיות. רוב קרדשיאן, אחיהן הקטן של קורטני, קים וקלואי, הפך לאבא כשנולדה לו בתו הבכורה יחד עם ארוסתו ובת הזוג מזה כמעט שנה, בלאק צ'יינה.

עד כאן הכל כמעט רגיל, מלבד העובדה שבדיוק כמו דרכה של המשפחה - התיעוד המתמיד גלש גם לחדר הלידה ומשתלט על חיי הילדה - דרים רנה קרדשיאן. עוד לפני שהספיקה לחוות את האמבטיה הראשונה שלה, זכתה דרים הקטנה לפרופילים רשמיים ברשתות החברתיות, בהן סנאפצ'אט ואינסטגרם, חשבון שנכון להיום (בגיל ארבעה ימים!) עוקבים אחריו 431 אלף משתמשים.

הכי מקובלת בעולם (צילום מסך אינסטגרם)
הכי מקובלת בעולם (צילום מסך אינסטגרם)


אז אחרי שהתחלתם כבר להבין שמה שטוב לבר רפאלי לא ממש טוב למשפחת הטראש ההוליוודית, כך שאם תתעלמו מהעבודה שהתינוקת נחשפה במלוא הדרה כבר בשעות הראשונות לחייה שימו לב שהאם הגאה צ'יינה מיניקה (לעומת רפאלי)! הרי איך אפשר להעביר את המסר טוב יותר מאשר תמונה פרטית במיוחד, בה דרים נראת יונקת מהחזה החשוף של אמה.



 

A photo posted by Dream Kardashian (@dream) on

 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on


אפשר לומר שכל החשיפה הזאת קצת מפתיעה, בעיקר בשל העובדה שהגבר של המשפחה - רוב - חמק ככל שהתאפשר לו בשנים האחרונות מעדשות המצלמה. אפילו אחיותיו הגדולות לא פרסמו כל כך מהר פרטים ותמונות של הילדים שלהן.

כנראה שמאז שהכיר את אם בתו צ'יינה, שהייתה בעבר רקדנית אקזוטית - אין דבר כזה יותר מדי חשיפה והרשת גועשת ומוצפת בתמונות של ההורים הגאים ושל התינוקת הקטנה, אחותו של קינג, בנם של צ'יינה וטייגה (הבויפרנד של קיילי ג'נר, אחותו הקטנה של רוב, זוכרים?).

בתחילת הקשר. רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה (צילום: אינסטגרם(
בתחילת הקשר. רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה (צילום: אינסטגרם(