הזמרת הגדולה אלישיה קיז חולקת כבוד ענק לזמרת הישראלית שזכתה בדה וויוס ישראל ובימים אלו כובשת את הזירה הבינלאומית לינה מחול. הכוכבת שעזבה את ישראל ועברה ללונדון לטובת קריירה בחו"ל, השיקה במאי האחרון את סינגל הבכורה שלה שזכה להצלחה גדולה וכיכב במצעדי הפופ והדאנס הגדולים באנגליה והגיע למקום השמיני.

כעת משחררת מחול את הסינגל השני DANCE SUCKER מאלבומה החדש ואפילו זוכה לככב במצעדים הנחשבים במקום הרביעי והחמישי. אם לא די בהישג המרשים ובהכרה הגדולה שמחול מקבלת, הזמרת הבינלאומית אלישיה קיז פרגנה לייצוא הישראלי ברשתות החברתיות.

אתמול (שלישי) גילתה מחול יחד עם כל עשרות מיליוני עוקביה של קיז, שזמרת הנשמה מפנה את תשומת ליבם של מעריציה לשמוע את הלהיטים של לינה תוך כדי שהיא מתארת להם עד כמה היא נפעמת מהכוכבת הישראלית.


הכי מחמיא. לינה מחול (צילום:שוקה כהן)
הכי מחמיא. לינה מחול (צילום:שוקה כהן)

כבוד ענק. אלישיה קיז (צילום: גטי)
כבוד ענק. אלישיה קיז (צילום: גטי)

עבור מחול מדובר בסוג של סגירת מעגל כי היא התקבלה לתוכנית השירה כשביצעה קאבר של אלישיה קיז שמכהנת בעצמה כמנטורית ושופטת בדה וויס אמריקה. הפרגון לא מגיע רק מצד הזמרת, אלא גם מצד התקשורת ומחול מככבת השבוע בכתבה במגזין המוסיקה הנחשב "וונדרלנד מגזין" וזאת לאחר שכיכבה בחודשיים האחרונים בכתבות שונות בתקשורת האנגלית. בימים אלה מסיימת מחול לעבוד על הסינגל השלישי שלה שצפוי להשתחרר כבר בחודש הבא

קולאז של פרגון. (צילום מסך)
קולאז של פרגון. (צילום מסך)