הסלבס בביצה צריכים להתחיל לחסוך! בקיץ הקרוב צפויה רשימה נוצצת ואורכה של חתונות אליהן יהיו מוזמנים אחת אחרי השנייה. לצד החתונה המתוקשרת של יהודה לוי ושלומית מלכה בחודש מאי הקרוב, והחתונה של דנה פרידר ודין שטרן, מצטרפת עוד חתונה נוצצת, של הדיירת המודחת של האח הגדול תהילה אסודרי ומשה חדיף אז נא להתנהג בהתאם.

שבועיים חלפו מאז הודחה תהילה אסודרי מבית האח הגדול וכעת יש לה פנאי להתחיל בתכניות לחתונה עם בן הזוג שלה, שרגע לפני שנכנסה לבית האח הגדול כרע ברך וביקש את ידה אחרי שמונה חודשי זוגיות. בימים אלה מתחילה אסודרי בהכנות לאירוע של חייה שצפוי להיערך בחודשי הקיץ הקרובים או למען דיוק ביוני הקרוב.

מי יוכל לסייע? תהילה אסודרי ומשה חדיף (צילום: צילום פרטי)
מי יוכל לסייע? תהילה אסודרי ומשה חדיף (צילום: צילום פרטי)


בהשראת הכפילה שלה ליהיא גרינר, אסודרי כבר פצחה בדיאטת כסאח בכדי שתוכל להיכנס לשתי שמלות כלה צמודות, על פי התכנון אחת לחופה ואחת לרחבת הריקודים. אז מי יהיה בערב הגדול שלה? אסודרי כבר עדכנה את יורם זק והפקת האח הגדול שהם מתייצבים בחתונה שלה, ועכשיו יוצאת האח הגדול שיתפה את TMI בחלומה הרטוב וסיפרה כי היא רוצה שמי שילווה אותה בשביל חופה הוא הזמר איתי לוי, הצמוד החדש של טהוניה רובל. אז תהיה פה אחוות בנות האח הגדול? אז האם מעמדה החדש יסייע לה להגשים את החלום? אם כן, אז שיעזור לה גם בחיפושים לאחר דירה חדשה ברמת גן, לה ולארוסה הטרי.