אחרי שטען שהכתה אותו, שהרעילה את הכלבים שלו וקרעה לו את הדרכון כשהיו בטיול בסין, אמיר חצרוני החליט לחתוך את הקשר עם בת הזוג הערבייה שירין נופי לאחר שנה וקצת של זוגיות רשת מתוקשרת שידעה הרבה עליות ומורדות. אז נכון, זו לא הפעם הראשונה שהשניים מפרקים את החבילה, אבל הפעם חצרוני טוען שזה סופי, ויש לו מטרה חדשה.

רגע לפני שהכריז על עצמו כרווק מבוקש וניהל תחרות ברשתות החברתיות של "מי תזכה להיות החברה החדשה שלי", גם הפעם שפך חצרוני את הסיבות לפרידה בפומבי ולא חסך בפרטים כאשר הכריז בצער כי גילה ששירין פרצה לו לחשבונות המייל והפייסבוק וחסמה נשים אשכנזיות שניסו לדבר איתו.

כבר לא. שירין נופי ואמיר חצרוני
כבר לא. שירין נופי ואמיר חצרוני


אם אתם חושבים שמדובר בהלצה אי אפשר להאשים אותכם אבל חצרוני ערך אתמול (שבת)  מכרז פתוח למציאת אישה חדשה בקרב בנות ישראל. כן כן מה ששמעתם, והיו לא מעט כאלו שנענו להזדמנות. הפוסט שלו ברשתות החברתיות זכה לאלפי תגובות, בהן גם בקשות מגברים לצאת עם שירין שהפכה רווקה מבוקשת, הביאו את חצרוני לערוך לעצמו שידור ישיר ברשת, בו ענה לנשים שעטו על המציאה והציעו לחצרוני את עצמן ואת חברותיהן לאישה.

חצרוני אמר לנשים כי לא אכפת לו מאיזו עדה תהיה האישה שלו, אבל שהיא, להבדיל משירין תהיה חייבת לנקות את הבית שלו באופן יסודי ולקשור חצוצרות. אז יש עוד מתנדבות בקהל?

בייי ביושש
בייי ביושש

פציעות מהעבר
פציעות מהעבר