כפי שקראתם כאן ב- TMI עוד לפני הפרק ששודר, חזי חיים חזר לבית האח הגדול יחד עם שאר הדיירים המודחים של העונה. מקורבים ששהו עם חיים רגע לפני שנכנס שוב לבית דיווחו כי חזי חוזר למשחק כשהוא טעון כולו נגד הדיירים.

אם עד עכשיו הוא היה סחבק עם כולם, הפעם הוא לא מתכוון להיות חזי באווירה טובה שמשכין שלום בבית אלא חזי באווירה רעה, כזה שעומד לסגור חשבונות עם מי שהעמיד אותו להדחה. ומה עם אהובתו על המסך? גם בפן הרומנטי סיפר חזי כי הוא מאוכזב מעדן סבן שהמשיכה הלאה במהירות האור רגע אחרי שעזב את הבית ואפילו לא בכתה עליו ועל לכתו, הוא לעומתה כן התגעגע אליה. אז מה התוכנית שלו? הוא לא בעניין שלה בכלל, לכן לפחות לעכשיו אין לו שום כוונה להמשיך איתה את הרומן במקום שנקטע כשהודח.

לא יהיה שידור חוזר? עדן סבן וחזי חיים (צילום מסך)
לא יהיה שידור חוזר? עדן סבן וחזי חיים (צילום מסך)



מה גרם לשינוי הדרסטי לגבי סבן? אולי זכה בחוץ לאיומים מאביה של סבן שקיבל צו הרחקה כפי שנחשפתם לראשונה כאן, ואולי כי ניהל את רומן מלכתחילה לטובת המצלמות, וכשהבין שזה לא עזר לו לקבל קולות החליט לוותר על מניירות ומשחקים וללכת עם האמת שלו. כפי שכבר בטח למדתם לקח מאורנה דנינו, אין ספק שכל מה שהמתמודדים אומרים לפני הכניסה מוטל בספק, כי תכניות לחוד ומעשים לחוד ועכשיו נשאר רק לחכות ולתת לזמן לעשות את שלו.

הספיק להתחכך וליהנות מהתהילה (צילום: אביב חופי)
הספיק להתחכך וליהנות מהתהילה (צילום: אביב חופי)