זו לגמרי עונת הקאמבקים! כבר שתי עונות שאסי עזר כבר לא עומד לצדו של ארז טל ומנחה את הריאליטי הנצפה "האח הגדול". אבל עכשיו, כשקורין גדעון תפסה את מקומו והוא עצמו המשיך לדרכים אחרות- הוא חוזר למקומו הטבעי ושב לבית הסגור המדובר במדינה בליוויה של רותם סלע חברתו הטובה.

בדיוק כמו אסי, גם הדוגמנית הלוהטת בעונת ה- VIP של האח הגדול, שיר אלמליח שהתגרשה לאחרונה מבעלה ובן הזוג שלה בעשור האחרון אלרואי כהן חוזרת שנית לבית הסגור!

טוב אז הפעם זה באמת קצת שונה, כי אלמליח ועזר לא ייכנסו בתור דיירים מן המניין ולא יהיו מועמדים להדחה חלילה, אלא ייקחו חלק במשימה שמתקיימת בבית הסגור. בכך, הם מצטרפים לשורה של מפורסמים שכבר נכנסו או עתידים להיכנס בשבוע הקרוב לבית המלון של המתמודדים.



פעם זה היה ה- מקום שלו. (צילום: רפי דלויה)
פעם זה היה ה- מקום שלו. (צילום: רפי דלויה)

קבלו אותה. שיר אלמליח (צילום מסך)
קבלו אותה. שיר אלמליח (צילום מסך)

קבלו אותה ממש בקרוב. שיר אלמליח (צילום: שוקה כהן)
קבלו אותה ממש בקרוב. שיר אלמליח (צילום: שוקה כהן)

כפי שהיה בעונה השלישית הדיירים הקבועים הופכים לעובדי בית מלון בניהולו של האח הגדול ועליהם לארח בצורה הטובה ביותר את מיטב הסלבס, כפי שאז ביקרו אייל גולן, בר רפאלי ועוד טובים. מי שנהנה כבר מבילוי יומי בבית המדובר במדינה בעונה הנוכחית הם עידן רייכל, רותם סלע ואסי עזר ועתידים להיכנס בהמשך כאמור שיר אלמליח, סטטיק ובן אל תבורי וליאור סושרד. בהחלט יש למה לצפות.


 

A photo posted by Rotem Sela (@rotemsela1) on