מעיין אשכנזי, הדיירת הכי חביבה שנראתה בבית האח הגדול נמצאת בקשר רומנטי עם אביחי אוחנה, אך במקביל מחוזרת נמרצות גם על ידי הדייר אנדל קבדה. צופי האח הגדול שעוקבים באדיקות אחר המתפתח, זועמים וטוענים כי לא מדובר בחיזור אלא בהטרדה מינית שעוברת כל גבול. קבוצה של אוהדים, ערכו סרטון עם כל רגעי ההטרדה המינית של אנדל ואף הרחיקו לכת ויצאו עם עצומה בה הם דורשים מההפקה שתעשה שיחת הבהרה עם אנדל או שתוציא אותו מהבית לאלתר. במידה ולא יעשו כך, נטען בעצומה כי הם יפנו לעורכי דין וארגונים העוסקים בעניין הטרדות מיניות.

לצד דרישתם הם הוסיפו תיאור להטרדות של אנדל למעיין כמו: "תתפשטי, להחזיק לך את המגבת?" תביאי את היד אני רוצה להרגיש אותך, אפשר לנשק אותך? אני אישן איתן ועם אביחי ונעשה אורגיה, תכניסי את השחור שלי לתוכך, רוצה להשתין לי על היד? בואי שניה מתחת לשמיכה, אנחנו צריכים לפתח את הקשר בינינו ליותר עמוק" ועוד.



מעיין מצידה לא משתפת פעולה מתעלמת ומנסה להימנע מהסיטואציה המביכה. אותם המעריצים שלחו גם את העצומה והסרטון הערוך לאיציק אשכנזי אביה של מעיין שפנה בתגובה להפקת האח הגדול וגולל בפניהם את הדברים. וכך סיפר ל- TMI: "את המלל שהצופים שלחו לי העברתי להפקה בכדי שיבינו איך זה נראה בחוץ ואיך זה מתקבל. מעבר לזה אני לא מתכוון לעשות שום דבר. אני מקווה שאם לא יתחשבנו איתו אז יתחשבנו איתו בהצבעות. מזל שמעיין בחורה חזקה שמבינה שאין מה להתייחס אליו ברצינות"




איך זה מרגיש לך לצפות בזה?

"אני חושב שהבת שלי אוכלת אותו בלי מלח ואם זה היה מפריע לה היא כבר מזמן הייתה תוקעת לו בגדול. היא לא מתייחסת כי היא מבינה שהמעשה לא נובע מחוכמה גדולה אז היא לוקחת הכל בפרופורציה. אני חושב שאם הוא היה גבר עם ראש על הכתפיים הוא היה מנצל את הבמה של האח הגדול לקדם את הבעיות שהעדה האתיופית סובלת בארץ. במקום זה מה הוא הביא איתו לבית? מכור לניקוטין ומתעסק עם בחורה שמחוץ לבית גם שלום לא היה אומר לה".

ההפקה חזרה אליך בעניין עם תשובות?

"לא היא לא הגיבה לי".