הערב יחגגו הזוגות הלוהטים של הביצה את היום הכי רומנטי בשנה, ויש כאלו שבחרו להתחיל את החגיגה לפני היום הרשמי. הרשתות החברתיות של המפורסמים מתחילות להתמלא בתמונות דביקות ותיעוד מהערב שהרווקים שונאים.

מי שכבר התחילה לחגוג והחליטה להימנע מהצפיפות ויוקר הבייביסיטר של אחד הערבים העמוסים בשנה היא מיה דגן לדוגמא, ששיתפה בתמונה זוגית שלה עם בן הזוג ערן פפר ורשמה: "אהבה שלי אני פשוט מטורפת עליך". גם מיכל הקטנה שחוותה שנה לא פשוטה בה בין היתר נאלצה להתמודד עם שמועות על פרידה מניר ויצמן העלתה פוסט ארוך ומושקע על בעלה, המושג אהבה ורשמה: "אהבה שלי ניר שלי, 15 שנים של אהבה, 5475 ימים שאתה בלב שלי, אתה המשפחה, השמחה היום יום, אני חולמת אותך, רוצה לאהוב אותך לכבד אותך ולהיות שלך לפחות ל15 הנשים הבאות".


 

אהבה שלי....אני פשוט מטורפת עליך!❤️ יום אהבה שמח

A post shared by MayaDagan (@mayadaganpfeffer) on




לירון רביבו העלתה תמונה עם החבר ואיחלה יום אהבה שמח. אבל מי שבעיקר לכד את תשומת לב הם הזוג הטרי והפאוור קאפל הכי חזק בעולם הילדים אליאנה תדהר ולי בירן. למי שתהה היכן הם נעלמו, השניים נמצאים בימים אלה בחופשה ראשונה רומנטית שלהם שהתחילה במקסיקו ועכשיו הם נמצאים בארה"ב לטובת פלז'ר ועל הדרך גם קצת ביזנס לצילומי פיילוט לסדרה אמריקאית ישראלית חדשה. השניים התעלמו מהתאריך הרשמי של חגיגות יום האהבה ובירן בחר לשתף יום בתמונה זוגית רומנטית שלהם יחד לצד הכיתוב: "אהבה בלי פילטר".


 

Happy Valentine's Day everybody! Have a wonderful day! ❤️

A post shared by (@lironrevivo_) on


 

A post shared by Lee B (@leeb22) on

 

A post shared by @elianatidhar on


 

A post shared by @elianatidhar on