מי שהיה אתמול בארץ, לא יכל להתעלם מהפרק בו נכנסו הדיירים החדשים לבית האח הגדול. ג'ודי עמר, שרון גל, אנסטסיה גל ועומר גורדון הם המתמודדים החדשים. אממה, רגע לפני שסגרו את הליהוק החדש, קיבלה לימור כרסנטי, גרושתו של איציק כרסנטי ספר מבוקש בחיפה ויוצא העונה הקודמת, הצעה להיכנס לבית הסגור המפורסם במדינה.

כרסנטי אשת יחסי ציבור ידועה באזור הקריות, קיבלה מהפקת התוכנית הצעה להיכנס לבית בפעימה השנייה יחד עם הדיירים החדשים, וכשסירבה לאור ניסיונו המר של הגרוש ואב ילדיה, קיבלה כרסנטי הצעה כספית גדולה ומפתה. למרות הסכומים הגבוהים שנזרקו לאוויר והחיזורים האינסופיים אחריה, בחרה כרסנטי לוותר על התענוג ואמש כשהיא צפתה בכניסת הדיירים החדשים לבית, היא הבינה מדוע הייתה כה מחוזרת על ידי ההפקה.  


עומר גורדון הדוגמן שנכנס אתמול לבית הוא אחד מחבריה הטובים של לימור מזה שנים ארוכות. אם לא די בכך, היא הייתה בזוגיות בת שנה עם שרון גל, רגע אחרי שהיא ואיציק התגרשו. לא רק זה, היא אף זכתה להצעת נישואים מהח"כ בדימוס. כזכור כרסנטי היא לא היחידה שהייתה מאורסת לאיש השוני במחלוקת, גל גם היה מאורס לקרן בן דוד המוכרת לכם מהדוקו ריאליטי מעושרות, אירוסים שנגמרו בסכסוך תקשורתי מכוער והשמצות הדדיות.


 

A post shared by Omer Gordon (@omergordon123) on