לפני חודש וקצת התארסה השחקנית לוסי דובנצ'יק לבחיר ליבה הצלם אוהד האקר אחרי שלושה וחצי חודשי זוגיות קצרצרים. מאז הספיקו השניים לבטל את החתונה לפחות לעכשיו, להוריד הילוך ולקחת את הקשר בקצב יותר איטי ובטוח. בזמן שבנות העולם התפוסות (או לפחות רובן) קיבלו אתמול איזושהי מתנה קטנה לרגל הולנטיין דיי קיבלה דובנצ'יק מחווה רומנטית בנוסח שיר אהבה, ולא מבן הזוג הטרי כי אם מגבר אחר.

מסתבר שלדובנצ'יק יש מחזר רומנטיקן חסר תקנה שמאוהב בקלרה הקדושה כבר שנים ארוכות. המעריץ המדובר נוהג להגיע לכל הופעה והצגה של דובנצ'יק ולעקוב אחריה עוד מימי ספסל הלימודים בתיכון תלמה ילין שם למד שנה מתחתיה. 16 שנה אחרי שהוא בחר לאהוב אותה מרחוק החליט המעריץ לשתף אותה ואת העולם בתחושותיו ופתח דף פייסבוק מיוחד שנקרא "שירים לירים ללוסי דובנצ'יק", שם הוא מפרסם מעת לעת שירי אהבה למושא הערצתו.

עמוד הפייסבוק המדובר
עמוד הפייסבוק המדובר


האם רומנטי לפחות כמו כותב השירים? לוסי דובינצ'יק ואוהד האקר (צילום: יח"צ)
האם רומנטי לפחות כמו כותב השירים? לוסי דובינצ'יק ואוהד האקר (צילום: יח"צ)

עד כה פרסם 69 שירים שכתב עבור השחקנית האדמונית שרוב שמותיהם מוקדשים ללוסי. "פואמת היהלומים ללוסי", "שירת הזוהר ללוסי", "פתגם חורפי ללוסי", "לוסי מעל תור גלי הים" וזה רק מקבץ קטן. מעניין מה הארוס חושב על המחווה של המחזר ומה הוא עצמו קנה לה ליום האהבה.

מוחמאת? (צילום: רפי דלויה)
מוחמאת? (צילום: רפי דלויה)