אורנה דנינו תהיה בהלם כשתצא מבית האח הגדול כשתגלה שמי שתומך בה יותר מכולם הוא לא אחר מאלי דנינו הגרוש שלה ואב ילדיה. למרות הביקורות הקשות שדנינו סופגת ברשת לאחר שטענה בכניסתה לבית שהיא שומרת נגיעה אך בפועל מתנהגת באופן שונה, ולמרות שהיא מנהלת רומן מתוקשר בבית עם דן רושנסקי, יוצא הגרוש של דנינו להגנתה.

בפוסט מרגש שפרסם הוא משתף שהוא, הילדים, ובני המשפחה גאים באורנה ושהיא מדהימה, למרות כל ההשמצות והקללות. ואיך זה בא לידי ביטוי? הוא לאחרונה שלח לה שני מסוקים שיחוגו מעל שמי נווה אילן לחיזוקה. עד פה הכל כשורה, אך לצד זאת הוא גם נלחם ונאבק בכל מי שמעז לדבר סרה על גרושתו ואם ילדיו, ואף מרחיק לכת, מקלל ומאחל למותם של השונאים.

(צילום מסך)
(צילום מסך)


לאחד המטקבקים בפורום האח הגדול שדיבר בגנותה של אורנה הוא כתב: "אתה או זקנה מיוסרת מתחזה לגבר עלוב, שמתעסק ברפש בפוסטים ותגובות של פאתט. השנאה התהומית עיוורה את עיניך, בתקווה שיכחדו מאתנו יצורים תת אנושיים כמותך. בז לך רפש". אותו בחור שזכה להודעת הנאצה מסר: "רק כתבתי שאני לא תומך בה והעלתי תמונה שלה עם בגד ים שנמצאת הרבה זמן ברשת והוא מאחל לי ולכל מי שלא תומך באורנה שנכחד. אני רואה את זה כאיום ואני ממש מפחד ממנו".

אלי דנינו מסר בתגובה: "פורסמה תמונה של שתי בחורות על ידי האדון הנ''ל אשר טען שזו אורנה. ביקשתי ממנו להסיר ולהתנצל, אולם זכיתי למטר קללות ותגובות מחפירות. ואכן, הוא תת אנוש ואני בז לו ולכל אדם שיכפיש וירמוס את כבודה של אם ילדיי. כמו כן, אני שוקל להגיש תביעת דיבה".