האם סולן להקת קולדפליי כריס מרטין יביא לישראל שלום? ולמה הוא כל כך מתנצל על הדיווחים שהוא והלהקה סגרו הופעה בארץ? מרטין אומנם הכחיש בחשבון האינסטגרם שלו את קיום ההופעה בישראל ורשם "הדיווחים על ההופעה אינם נכונים" ולמרות מה שכתב, מפיקי המופע המתוכנן שלחו הודעה רשמית כי הלהקה אכן תופיע בישראל.

המסרים הכפולים שנשלחים לתקשורת משאירים את קיומו של המופע בסימן שאלה גדול ומסתורי ולא כדאי לכם להתחיל להתלהב. מרטין יחד עם הגטריסט של הלהקה ג'ון באקלנד נחתו בחמישי האחרון בישראל, לשם מה? לטענתם בכדי להקשיב וללמוד את ישראל ופלסטין. את בוקר שישי בילו חברי להקת קולדפליי יחד עם מפיקי המופע, רועי שוורץ ואילן פקטור, בסיור אתרים שונים לבחירת מקום המופע, כביכול.


 

A post shared by Coldplay (@coldplay) on


 

A post shared by Coldplay (@coldplay) on


הסיור כלל אתרים כמו יריחו והתמקד בעיקר בירושלים. הלהקה, אולי, מתכננת להפיק מופע שטרם נראה בארץ ולשתף פעולה עם אמנים ישראלים ופלסטינים יחד שיגיעו לנקודת השיא במספר מופעים שונים של הלהקה שיאפשרו לכל תושבי האזור והמדינות השכנות לצפות במופע של קולדפליי. ההפקה לא דיווחה עוד על מועדים של המופע אך על פי השמועות זה אמור להיערך בסוף הקיץ סביב חודש אוקטובר. שוב, לא כדאי להתחיל לחסוך עד ששום דבר לא יהיה רשמי.


 

A post shared by yuval erel (@yuvalerel) on