נטלי שון וליאת בנישתי פתחו אתמול את הרגעים הכי אינטימיים בחייהם בפרק הבכורה של בייבי בום ששודר אמש בערוץ עשר והביא נתוני רייטינג מרשימים לערוץ של 12%. מדובר על סיפור אהבה אסורה יוצא הדופן של שתי נשים, סוהרת ואסירה.

שון ריצתה שנה ושבעה חודשי מאסר בכלא בגין דקירה של הזמרת שורטי וליאת הסוהרת שהתאהבה באסירה נאלצה להתפטר ולהמתין לה מחוץ לכלא. מאז הן יחד כבר חמש וחצי שנים וחובקות בת משותפת, מיילי בת השנה ושמונה חודשים. רגע אחרי שידור הפרק אמש ליאת הגיבה ל- TMI על החוויה והתגובות: "אני בדיוק צופה בפרק שוב עכשיו, אני בחופשת מחלה ומנצלת את ההזדמנות. בגדול לראות את זה אחרי שנה ושמונה חודשים זה לא נתפס לי שהייתי ברגעים האלה ואני רואה את עצמי על המסך. הכל היה אמיתי בלי איפור עם בכי וכאב. זאת הייתה חוויה עצומה שבחיים לא אשכח".

איך התגובות מהסביבה הקרובה?


"המשפחה שלי שלחה לי תמונות של כולם בוכים מהפרק מרוב התרגשות, כמו גם חברים וחברים של משפחה שסימסו שהם התרגשו. רוב התגובות הן חיוביות. איך ששון תמכה ועזרה לי. כולם מאד מפרגנים, קיבלנו עשרות פניות בפייסבוק והצעות חברות שלא מפסיקות מאז שידור הפרק".

עבר זמן מהצילומים. נטלי שון וליאת בנישתי (צילום: צילום פרטי)
עבר זמן מהצילומים. נטלי שון וליאת בנישתי (צילום: צילום פרטי)

והתגובות השליליות?

"היו גם מעט תגובות רעות וקשות כמו ל"מה מישהי שדקרה חברה מגיע לה להיות אמא, זה רק מראה כמה העולם שלנו דפוק" . או אחרת שכתבה "עם שתי אימהות כאלה מעניין איך הילדה תצא". או "מסכנה הילדה שאין לה אבא".

איך את מרגישה עם התגובות הרעות?

"מה רק אבא יכול לתפקד כאבא? אמא לא יכולה להיות גם וגם? ברור שלקחתי ללב. אבל אני מנסה להתעלם ולהסתכל רק על התגובות החיוביות. באיזשהו שלב הפסקנו לקרוא את התגובות".

משהו בזוגיות שלכן השתנה מאז הצילומים?

במשפחה דברים השתנו כי כבר אין פרטיות, אבל אני ושון עדיין ביחד מאושרות ומגדלות את מיילי שכבר בת שנה ושמונה חודשים. אנחנו כמו זוג נשוי לכל דבר. מהרגע ששון השתחררה מהכלא הצהרנו שאנחנו ביחד. "

משפחה לכל דבר
משפחה לכל דבר

נגמר בטוב
נגמר בטוב