איזה דייר בבית האח הגדול הצליח לפגוע אישית בחני ביטון אחותו של הדייר אביחי אוחנה, וגרם לה לפרסם פוסט זועם בפייסבוק? שני גולדשטיין אחת הצ'ילבות הידועות של אוחנה זלזלה בנכות שלו וכינתה אותו עיוור. חני ביטון שסובלת גם היא מאותה בעיית ראייה כמו של אחיה בבית, לא יכלה לשתוק למשמע אוזניה ופרסמה ברשתות פוסט מרגש למען כל בעלי הנכויות והמוגבלים ועם מסר אישי ומרגש לאחיה.

עם התומכת בבית. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: צילום מסך)
עם התומכת בבית. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: צילום מסך)

וכך כתבה:"חמימו ביקש להתספר, אביחי אמר שהוא יעשה את זה ואז שני אמרה "מה אתה באמת נותן לעיוור לספר אותך?" איך אפשר להתחיל להגיב על זה. אז למי שלא מכיר אני חני אחותו של אביחי אוחנה מהאח הגדול. כן זו זאת שהוא מדבר עליה בגאווה ואומר שלשנינו יש את אותה מחלה בעיניים, אבל אחותי מתמודדת איתה טוב מאד. אני אמא לשניים ונשואה, עובדת בעבודה מסודרת. בואי תגידי לי שני מה אני אמורה להרגיש כשאת מדברת ככה על אחי? אולי שאני לא מספיק טובה? שיש דברים שאני לא יכולה לעשות.



וזה לא רק אני כי כמוני וכמו אחי יש עוד הרבה לצערי הרב, ויש גם במצב הרבה יותר גרוע. כשאת אומרת דבר כזה את מדברת בזלזול כלפי עוד הרבה בעלי מוגבלויות דומות שקיימים במדינת ישראל. אני לא מבקשת שירחמו עלי או על אחי, כי אנחנו שווים כמו כל אדם רגיל, ולהערכתי אחי הוכיח את יפה מאד באח הגדול. ופה אני רוצה להגיד לאחי משהו. לאחי אביחי אני גאה בך על הדרך שבה אתה מתמודד שם ורוצה לומר לך שאתה גאווה לכל עם ישראל ואתה יכול לעשות הכל, אם רק תרצה. אוהבת אותך אחי".

בלי פילטרים. שני גולדשטיין (צילום: אינסטגרם)
בלי פילטרים. שני גולדשטיין (צילום: אינסטגרם)