אחת הדמויות הבולטות בעונה הנוכחית של "האח הגדול" היא אורנה דנינו, שנכנסה לבית על תקן של דיירת 'דתייה' שומרת נגיעה, אבל מנהלת סוג של קשר רומנטי עם הדייר דן רושנסקי. אותו קשר לא הפריע לגרוש שלה אלי דנינו, לפרגן לה באמצעות שליחת מסוקים שירחפו מעל בית 'האח הגדול' ויעבירו לה מסרים של תמיכה. דנינו גם 'נכנס' בפייסבוק בכל מי שמעז להגיד על גרושתו משהו רע.

בשיחה עם דנה ספקטור ורן שריג ב-103FM כינתה ספקטור את אלי דנינו "הגרוש מהחלומות". "לפני שהיא נכנסה לבית 'האח הגדול' שאלתי את הילדים שלנו מה דעתם ומה הם רוצים שיקרה", סיפר דנינו. "הם אמרו לי שאני הכוח שלהם ואני הפה שלהם, וביקשו שאני אהיה שם בשבילה. נכנסתי לתמונה נטו למען הילדים. לכן אני שם. אנחנו גרושים עשר שנים. חיי הנישואין שלנו עלו על שרטון והחלטנו שאנחנו מתגרשים. בהתחלה נלחמנו אחד בשני בבתי משפט, אבל כשהבנו ששני הילדים שלנו עלולים להיפגע, ישבנו והחלטנו שנעשה הכל כדי שהם לא ייפגעו ולכן אני פה. אני לא מכה על חטא על כלום. כל מה שקרה היה צריך לקרות ולמדנו וגדלנו משם".





אם תהיתם איך הגיבו הילדים לחיקוי שעשו לאורנה דנינו ב'ארץ נהדרת,  אלי השיב: "הילדים שלי הם גדולים, מתבגרים שמבינים עניין. הם מבינים שאמא היא גם אחרי הכל יצור אנושי ושלא קורה כלום. ואחרי כל העלק-רומן שקורה בבית הם רואים שזה מתנהל בכבוד ויש המון גבולות מצדה וגם מצדו ושאפו לה".
על הטענות כלפי גרושתו על התנהגותה ה"לא דתייה" אמר אלי דנינו: "אורנה נכנסה ל'אח הגדול' עם הטייטל של 'דתייה'.

ב'תעודת הזהות' שלה היא אמרה אפילו 'חרדית מבית' וכך היא תויגה וסומנה. אנחנו דתיים, אבל מותר לנו לטעום גם מהחיים הרגילים. היא משלבת את כל האספקטים. גם דתייה, גם חיים רוחניים, גם חיים חופשיים, שהיא יוצאת לבלות עם חברים ונהנית מהחיים, כי ככה היא רואה את עצמה, וזה בסדר גמור. לצערי, הדיירים בבית שלא מבינים את זה, מסמנים אותה כאחת שאם היא כזו (דתייה), אז שתהיה כזו עד הסוף. לדעתי היא מתמודדת עם זה יופי. ראיתי אותה משוחחת על זה שם עם מעיין, אבל אני לא חושב שקשה לה".

"בפייסבוק אנשים משתלחים בה בתגובות", הוסיף הגרוש. "לדעתי הם צריכים לשבת עם עצמם ולדעת להכיל שיש אנשים שונים. היא נותנת המון המון צבע בבית 'האח הגדול'. אני לא רואה את התוכנית מתנהלת רגע אחד בלעדיה".
 

A post shared by Orna-Anna (@ornadanino) on

לא תמימה? אורנה דנינו ודן רושנסקי (צילום מסך)
לא תמימה? אורנה דנינו ודן רושנסקי (צילום מסך)