לרגל יום האישה הבינלאומי שיתפה שירי מימון הנמצאת בהריון מתקדם ומצפה לבן זכר, תמונה שלה עם הבטן ההריונית המתפתחת, אותה היא ניסתה להסתיר. לצד התמונה צירפה טקסט ארוך ומושקע לרגל יום האישה הבינלאומי, שם הביעה מפח נפש על אירועי הילדה בת ה-11 שהותקפה בבני ברק כי לא היתה צנועה.

וכך פרסמה: "בוקר טוב לכל הנשים באשר הן. אנחנו לא צריכות יום מיוחד כדי לחגוג את היותנו נשים. אנחנו המבורכות בפרי הבטן, בחוכמה, בעוצמה, בהכלה וכוח הסבל. אנחנו השורדות האמיתיות בעולם המציאותי אליו נולדנו - עולם לא קל, שנפתח במשפט ״ברוך שלא עשני אישה״

כבר מתחילות סוג ב׳... ואחריו ״קול באישה- ערווה״ - התדרדרנו לסוג ג׳... ועוד ועוד. איך להתלבש , מה לומר, איך להתנהג, איך להראות לפי הסטנדרטים ההזויים שמוכתבים מהחברה.


 

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on


ואנחנו- בתוך המרדף. רוצות להיות הכי טובות: באימהות, בזוגיות, בקריירה, במטלות הבית, בספורט(לחיטוב הגוף כמובן), טיפולי פנים והסרת שיער והרשימה עוד ארוכה. זה לא מה שמצפים מאיתנו- זה מה שאנחנו מצפות מעצמנו. זה מה שמוכתב - ואנחנו- נגררות אחרי הטירוף. אני אוהבת להרגיש יפה אבל אני גם אוהבת להיות נינוחה בגופי, להרגיש טוב עם עצמי, ללמוד, להשיג, להוכיח, לרצות, לומר ולעשות מה שבא לי. הרי במי אני פוגעת בהיותי אישה? אולי אני פחות... אבל הילדה בת ה 10 שהלכה ברחוב והאיש המתועב ביקום זרק עליה כוס כי לא הייתה מספיק צנועה- היא! היא הילדה שתסבול כל חייה. היא היום צריכה להבין את כוחה, חוכמתה, מקומה בעולם הזה- הילדה הזו תהפוך לנערה ולאישה ותקים משפחה ותמיד תרגיש לא מספיק טובה. יש מגזרים שככה מחנכים. שמותר להתעלל בך ולהדיר אותך כי את אישה. שאת לא מספיק טובה.

אז שכל אחת- באשר היא, תעצום את העיניים ותדמיין את המקום אליו היא רוצה להגיע- בחלומות, בפנטזיות. ואז תקום ותעשה מעשה. כי אם את רוצה, את שווה ואת פאקינג (!) יכולה! #אישה"