מספר שעות חלפו מאז שזכתה ספיר סבן, הסטודנטית בת ה- 21 להנדסת בניין ביהוד, במקום הראשון בגמר דה וויס. אחרי שכבר עיכלה הלילה את הבשורה המשמחת על ההישג המרשים משחזרת סבן את רגע הזכייה "זאת הייתה לגמרי הפתעה עבורי, לא האמנתי שאני אזכה. אין לי מילים זה כיף גדול ואושר שלא תיארתי לעצמי. אני מודה לכל מי שתמך פרגן והעניק לי אהבה בעיקר להפקה המדהימה שבלעדיהם לא הייתי עוברת את זה כמו שעברתי".

רגע לאחר הזכייה. ספיר סבן (צילום: יח"צ)
רגע לאחר הזכייה. ספיר סבן (צילום: יח"צ)

איך היה לעבוד עם המנטור שלומי שבת?


"זכיתי למנטור לכל חיים ולא רק למנטור מוזיקלי. אין אנשים כמוהו. היינו בקשר הדוק לאורך כל העונה, 24/7 בטלפון. הוא הביע דאגה נפשית ומוזיקלית וידע שהכל בסדר איתי כל הזמן, כי זאת תקופה מאד לא פשוטה עם המון טלטלות נפשיות. הוא תמיד שם ודואג כמו אבא".

מי חשבת שיזכה במקום הראשון?

"הייתי בטוחה שליאור קקון או ניצן שייר יזכו בגמר במקום הראשון. הייתי בהלם כשליאור זכתה רק במקום החמישי. כל המשתתפים היו בהלם".

לאורך העונה הדגשת שוב ושוב שאת חסרת בטחון האם הזכייה שינתה משהו?

"אין ספק שעברתי תהליך לאורך כל העונה בעיקר עם עצמי ,תהליך גדול. החוסר ביטחון תמיד יהיה שם, הוא גם עוזר לי לשמור על שפיות כי זה מה שמדרבן אותי אבל ברור לי שהניצחון של אתמול זאת נקודת מפנה חשובה מאד בחיים שלי."

 

A post shared by Sapir Saban (@sapirsabann) on


נתחיל לראות אותך בהשקות ואירועים?

"פחות ,אירועים והשקות, זה לא כל כך הסגנון שלי. פחות מתחברת. למרות שאי אפשר לדעת אז אני לא רוצה לצאת בהצהרות אבל זה כמובן תלוי באירוע."


מה הלאה?

לאט לאט נחזור לנשום ולהתאפס על עצמי ובעזרת השם נתחיל לעבוד קשה על אלבום חדש ונתחיל להופיע. אני מאמינה אך ורק בעבודה קשה. "

צריכה להתחיל להתרגל לפפראצי. ספיר סבן (צילום: אלעד גוטמן)
צריכה להתחיל להתרגל לפפראצי. ספיר סבן (צילום: אלעד גוטמן)