מזל טוב: דוגמנית העל בר רפאלי נמצאת בהריון שני, כך אישרה היום (שלישי) רפאלי עצמה בחשבון האינסטגרם שלה. התינוק (או התינוקת) החדשה תצטרף ליורשת העצר ליב, שנולדה לרפאלי ולבעלה עדי עזרא לפני כחמישה וחצי חודשים.  עוד לא הספקנו לעכל שהטופ מודל הבינלאומית אמא לתינוקת קטנה וכבר אנחנו מתבשרים על הריון שני.

כמו בהריון הראשון, גם בנוכחי שיתפתה רפאלי את כל העולם ברשתות החברתיות כשהציגה תמונה של בטן הריונית קטנה שלה מול המראה. רפאלי ועדי עזרא נישאו כאמור בספטמבר 2015 לפני שמונה חודשים הגיחה לעולם יורשת העצר ליב עזרא שעד כה הצליחו לשמור עליה ההורים הטריים, הרחק מאור הזרקורים. בראיונות שהעניקה רפאלי לכלי התקשורת סיפרה שהיא רוצה ילדים נוספים עם פער גילאים קטן כמו שהיא גדלה עם אחיה הקטנים והגדולים. רפאלי נמצאת בסוף החודש השלישי להריונה ובעוד חצי שנה יצטרף אח או אחות לליב הקטנה. שיהיה במזל

רפאלי נכנסה אז לחדר הלידה של בית החולים "איכילוב" בתל אביב בפעם הראשונה בחייה, כך שלאחר שעות של לחיצות, שאיפות ונשיפות ממושכות (תמיד בסטייל, כיאה לדוגמנית לוהטת) ילדה בשעה טובה ומוצלחת את בתה, ברשות ד"ר רונית אלמוג. הבייבי גירל נולדה במשקל 3.180 ק"ג.





 

Something's cooking ...

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on