נראה כאילו הסערה רק התחילה עבור מתמודדי האח הגדול, שסיימו את תקופתם בבית וכעת צריכים להתמודד עם החיים האמיתיים. 24 שעות אחרי שיצאה במקום השני, שני גולדשטייןהתארחה אצל איריס קול ברדיו 103FMוסיפרה על התקופה בבית הסגור, ועל היממה מחוצה לו.

הלילה לא באמת היה לילה, כי מההתרגשות גולדשטיין לא ישנה, אך האם יש בה גם אכזבה? "אני באמת לא מאוכזבת, אני חושבת שהרווחתי כל כך הרבה ניצחונות במהלך כל הדבר הזה. לא באתי בשביל הפרס, אני מפרגנת לאביחי מאוד- מבחינתי מגיע לו. אני את שלי עשיתי. בכלל כל הכניסה שלי לבית הייתה החלטה ספונטנית של הרגע. את מכירה את זה שאת מקבלת איזה שיחת טלפון ומשם הכל מתגלגל? אז משהו כזה".

לא מעכלת. שני גולדשטיין (צילום: אמיר מאירי)
לא מעכלת. שני גולדשטיין (צילום: אמיר מאירי)


ומה היו הציפיות שלה? היא לגמרי חשבה שתוך שבועיים שלושה היא בחוץ בעיקר בגלל ה"חוסר חברתיות שלה". "אני בחורה מאוד לא פופוליסטית בלשון המעטה אז בחברה שלי, עם החברים שלי והחברות שלי אז ברור שאני פופולארית. אבל בדרך כלל לא תהיה התאהבות מיידית בי".

האם גולדשטיין תשב בבית עכשיו ותנתח את ההתנהגות של במהלך התוכנית? "שקלתי את זה הרבה, יצא לי לראות מעט מקליפים, פייסבוק ואינסטגרם ואני אגיד לך את האמת אני לא חושבת שאני מתכוונת לדוש בזה יותר מדי. אני לא רואה טעם לפתוח פצעים שקרו לפני שלושה חודשים. גם כל מה שקורה באח הגדול זה כמו חיי כלב. נגיד, שבוע אחד מרגיש כמו חצי שנה, כך ששלושה חודשים אחורה זה המון זמן".

ראינו אותך הרבה פעמים סוערת ונסערת ומתווכחת ועומדת על שתי רגליים. אנחנו מניחים שהמקום הזה סגור ומוציא יותר אמוציות, אבל את מכירה את זה גם בחיים שלך? "ממש לא, אני אף פעם לא מונעת מהמקום הזה של לשים את עצמי במרכז, בדיוק להפך אבל זה מצחיק כי אנשים לא רוצים שישפטו אותם ובסוף עושים את זה בעצם ועשו לי את זה הרבה במהלך העונה ובסדר...אני לפחות אמרתי את זה לאנשים בפנים".

חלק כן אהבו אותה.
חלק כן אהבו אותה.

ואיך אפשר שלא לחתום בריכולים על הלילה הראשון מחוץ לבית עם בן הזוג מהתוכנית עומר גורדון "הכל מעולה, שנינו נורא התרגשנו. אמנם רוב השיחות שלנו היו אמיתיות גם בבית כי האמת שעברנו על החוקים בבית האח הגדול כי ניהלנו הרבה שיחות בלי המיקרופונים אבל אי אפשר לקנוס אותי עכשיו, אבל עדיין זה שונה. שאתה אחד על אחד עם הבן אדם. אבל זה מרגיש מאוד טבעי ממשיכים מאיפה שעצרנו."

אהבה בוערת
אהבה בוערת