המתמודד עומר גורדון נכנס לבית האח הגדול ביום שלישי האחרון יחד עם הדיירים החדשים. בתעודת הזהות שלו הוא העיד על עצמו שהוא דוגמן מצליח בעולם, כובש נשים שמתאהבות בו בקלות ותיאר שהוא חי חיים נהנתנים של שפע ונוחות כלכלית. את העשור האחרון מאז שקריירת הדוגמנות שלו המריאה לטענתו, הוא סיכם במשפט אחד "שהחיים הפכו להכי מדהימים שיכולים להיות". בנוסף, הוא סיפר על הנישואים הזריזים שלו לדוגמנית ברזילאית בשם פמלה זפטה קרדנס אותה הכיר במהלך צילומים בסין לפני שבע שנים, אך לפני יותר משנתיים הם נפרדו.

אז מה אמת ומה שקר? מקורב לגורדון שבילה לצדו בשנים האחרונות חושף מציאות אחרת לגמרי ממה שתיאר גורדון על המסך. לטענת אותו אדם, גורדון בשנתיים האחרונות לא מצא את עצמו, לא ברמה האישית ולא ברמה של קריירת הדוגמנות שלו שמדשדשת.


 

A post shared by Omer Gordon (@omergordon123) on


"לא היו לו הצעות עבודה, הוא לא עבד בכלל, לא בארץ ולא בחו"ל, הוא היה מתוסכל מזה נורא, אם היה לו פה ושם פרוייקט זה היה משהו קטן, שלא הביא לו הכנסה". עוד סיפר המקורב שמאז שהוא נפרד מהדוגמנית הברזילאית הוא בשנתיים האחרונות לבד, בלי אף בחורה אפילו לא יוצא לדייטים. ברמה הכלכלית, למרות "חיי השפע והנוחות" שמתאר גורדון בתעודת הזהות, טוען המקורב שבשנים האחרונות הוא חי מהיד לפה ונקלע למצב כלכלי לא פשוט בכלל".


 

A post shared by Omer Gordon (@omergordon123) on


 

A post shared by Omer Gordon (@omergordon123) on


 

A post shared by Omer Gordon (@omergordon123) on


אלינור שחר הסוכנת של עומר גורדון מסרה: "אין תגובה".

מקורב אחר לגורדון שמכיר אותו למעלה מעשור מסר "הוא אחד האנשים הישרים האותנטים שפגשתי, לא מבין למה קשה לאנשים לפרגן"