כשאתה אושייה מפורסמת חלים עלייך כללי התנהגות וקודים ברורים ומחמירים, אתה לא יכול להסתובב ברחובות להניף ידיים ולשאוג בעצבים. אז איך ייתכן שיהודה לוי, האיש החשוב מאוד הרשה לעצמו להיתפס כך בעדשת המצלמה?

אפשר לנשום לרווחה, לוי לא נתפס ברגעי חולשה אלא במסגרת צילומים לפרסומת החדשה של פלאפון. הגבר המסוקס מאד נבחר לשמש כפרזנטור החדש של חברת הסלולר ובכך החברה סוגרת מעגל כשבעבר בשנת 2007 האקסית המיתולוגית נינט טייב ביצעה את אותו תפקיד לחברה וכיכבה בקמפיין המדובר בו גם "השתגעה" וגילחה את ראשה.

ויאללה בלאגן. יהודה לוי (צילום: אלירן אביטל)
ויאללה בלאגן. יהודה לוי (צילום: אלירן אביטל)


לוי לעומתה לא הפקיד את רעמתו העשירה אך כן הקדיש לה זמן לעיצוב הפריזורה. ובזמן ששלומית מלכה מצטלמת לקמפיין של פוקס בניו יורק ועל הדרך נהנית מחופשה עם חברות טובות, לוי מצטלם לקמפיין כשהוא מגלם שוטר בכיר בזירת פשע בדרום תל אביב לצד עשרות ניידות משטרה ו-60 שוטרים, כשהוא אוחז בנשק אמיתי.

אל תדאגו, לא הפקידו בידו רובה סתם, כי לוי גם עבר הכשרה מקצועית ממאמן ירי מיומן של איך אוחזים נשק במיומנות. כל הדרמה מתרחשת חודשיים בלבד לפני שלוי ישנה את הסטטוס לגבר נשוי ולמרות הזמן הקרב ובא לוי לא נמצא בהכנות קדחתניות לחתונה כי יש להם כבר מפיק שמארגן את כל החגיגה.

חברים מהעבר?
חברים מהעבר?

תיזהרו, הוא גם חמוש
תיזהרו, הוא גם חמוש

אתנחתא לסיגריה
אתנחתא לסיגריה

מה שלומית תגיד?
מה שלומית תגיד?

ושלא יגעו לו בשיער!
ושלא יגעו לו בשיער!