יותר משבועיים חלפו מאז אורנה דנינו הודחה מבית האח הגדול וחזרה לחיק שני בניה וביתה בפתח תקווה. אחרי שהבינה את התמונה במלואה, קיבלה דחייה צורמת מדן רושנסקי גם בחיים שמחוץ לבית ונתק מאביחי ומעיין חבריה הטובים ביותר ששהו עימה 3 חודשים, דנינו פותחת הכל בראיון אישי ל- TMI.

אחרי שנחשפה לביקורות הקשות והטוקבקים המרושעים דנינו משיבה: "זה פשוט מגוחך כל האנשים שמטיפים ורוצים לעשות שלום עם הערבים, לאן אתם רצים? חכו רגע, בואו נעשה קודם כל שלום עם בני העם שלנו. איפה כל השלום והאחדות שלנו לפני הכל, אז אני אישה שומרת שבת שגם מבלה במועדונים למה לראות את זה כשלילי? אני עמדתי בבית בתנאים רגשיים קשים מאד ואני עדיין חווה את האבל של מות אחותי אין דרך להסביר כמה הנפש בפנים ריקה, וכשאת מתגעגעת לילדים ולמרות כל הקושי עמדתי ובישלתי כל שישי לכל הדיירים בבית בידיעה שרובם יעמידו אותי להדחה. הדלקתי באהבה עם כל נשות הבית נרות שבת כי אני אומרת כל ערב הרי אני מוחל וסולח וזה רגע האחדות של עם ישראל . ודווקא על המסרים האלה שהכי רציתי להקרין בחוץ אני מקבלת פידבקים שליליים? ובפרט מנשים? זה קשה מאד"

אישה חזקה. (צילום: יונתן זינדל)
אישה חזקה. (צילום: יונתן זינדל)



את מבינה שההצהרה שלך בכניסה לבית כשומרת נגיעה, זה מה שיצר אנטגוניזם

"הגעתי לבית ונתתי הגדרה ספציפי’ כי אנשים רוצים שחור או לבן. נכנסתי לבית כשאני יודעת שאני הולכת לישון בחדר עם גברים, אז היה חשוב לי להבהיר לדיירים הגברים שיש לי גבולות. אני אעמוד בזה כשצריך אבל יש מקום אחר, שהוא המקום הרגשי שכן אפשר, שזה זוגיות. וגם שם אני אעשה את זה בצנעה מתחת לשולחן, שזה צנוע, מתוק ואינטימי, זה לא על המיטה או על הספסל נמרחים. זה היה כל כך רע לקרוא ולראות את התגובות השליליות, למה לא לחפש את המתיקות של הדברים, למה לא לשפוט אדם ממקום טוב, פשוט עצוב".

גם הקנאה שלך לדן הפכה לעניין מרכזי בתוכנית

"אני חוזרת לאנשים שצעקו לי מחוץ לבית תיזהרי מזה ומזה, אני אקנא לגבר שלי ובלי בושה, ואני אומרת את זה בפה מלא. אין לי שום סיבה לקנא באף אישה אחרת, יש לי תודה לאל טפו טפו את כל המתנות שאני יכולה לבקש, הגעתי להישגים משלי, בגילי הצעיר אני אמא לשני ילדים מוצלחים ובוגרים, אני גרושה עם בית משלי והגעתי לאן שהגעתי בשתי ידיי. אז לבוא ולהגיד לי את מקנאה? ברוך השם אני נראית בת 20 פלוס למה שאני אקנא במישהי אחרת? אני קוראת טוקבקסיטיות צעירות שמכנות אותי קנאית. אם לא אני, לאביחי לא הייתה זוגיות עם מעיין, אני הצמחתי את הזוגיות הזאת כי טוב לי לראות זוגיות, אני מיזגתי אותם יחד אז לבוא ולהגיד שאני קנאית ועוד במעיין? בחיים לא רציתי משהו של מישהי אחרת."

חתול שחור? אורנה ומעיין אשכנזי ( צילום: פלאש 90 ואינסטגרם)
חתול שחור? אורנה ומעיין אשכנזי ( צילום: פלאש 90 ואינסטגרם)

אז למה בעצם מעיין שדאגת לה כל כך בבית והיית חברתה הטובה בחרה להתרחק ממך עכשיו ?

"כי יש לה אנשים בחוץ שמרעילים אותה ואני לא אנקוט בשמות. אני פונה אלייך מעיין חברתי היקרה דאגתי לך בבית ותמכתי בך כמו שאת היית לצדי. לא אמרתי בגמר שאני רוצה שתנצחי כי אני מאמינה בך ואת היית כמו אחות שלי בבית, כי באמת הרגשתי אותך קרובה אליי והרגשתי שאת לצדי. אני בטוחה שאת תשיגי יותר מזכייה וזאת הסיבה היחידה שבחרתי באביחי וחמימו רק בגלל הקשיים שלהם, אביחי עם הלקות שלו וחמימו עם מצבו הכלכלי. כל מי שמנסה להפוך את זה לשלילי מהצד של מעיין, חבל. אביחי, האדם שהכי לא רואה בבית ראה יותר מכל אחד שראה. אני מקווה, מעיין, שתיזכרי ברגעים היפים שלנו ותתנקי מכל האנשים שמרעילים אותך ועושים לך עוול. אני מקווה שתצליחי ואני הכי אשמח בשבילך כי מגיע לך".

התפרסם במדורי הבידור שדן גם דרש לנתק כל קשר שלכם. גם חברי מחוץ לבית

"אני מתעלמת מכל הכתבות שיוצאות כי זה צהוב וחבל שדברים יוצאים בצורה רכלנית ולא נעימה. אני תמיד אומרת בואו ניתן צ'אנס לדברים אבל דן ביקש לעשות צעד אחורה ואני מקבלת את זה בהבנה ובקבלה רבה. לעולם הוא לא אמר לי שהוא לא מעוניין אף לא בקשר חברי בחוץ, בתחושה שלי עשיתי עוד עשרה צעדים אחורה כי ראיתי שהוא מתעלם ממני. הוא היה מעדיף להצטלם עם דיירים אחרים ולא איתי. היינו באירוע של האח הגדול , ממני הוא התעלם אבל יחד עם זאת הוא העלה תמונה עם שמוליק ספן ורשם חבר יקר. הוא לא היה חבר יקר שלך. דיברתי עם הוריו של דן ופגשתי את החברים שלו וליעד התנצל בפניי על איך שהדברים יצאו, ואמר לי שהוא לא הכיר אותי אלא רק התרשם ממה שראה בטלוויזיה. למרות זאת דן העדיף להתעלם מהנוכחות שלי אז עשיתי עשרה צעדים לאחור".

שינה לה את החיים. (צילום: ניר פקין)
שינה לה את החיים. (צילום: ניר פקין)


לצד דן שבחר להתעלם, יש את הגרוש אלי דנינו ,שלא רק שלא התעלם גם נלחם על שמך הטוב כשהיית בבית

אלי מכיר אותי לעומק הכי טוב אחרי ההורים שלי ואחיי. היינו יחד 12 שנים, הוא נלחם עבורי מהמקום שהוא יודע איזו אישה אני, מה אני, ומה האיכות שלי ואיך אני כחברה, כאמא וכבת זוג ,כל זה היה לנו יחד. היה לו קשה לשמוע את כל האנשים שהכפישו אותי, שלא יודעים לקבל את האחר."

בואי נשים סוף לשמועות, התפרסמה תמונה שלך בבגד ים ברשת במסיבת בריכה, זאת את?

"לא ראיתי את התמונה אבל שמעתי עליה. כן בים אני עם בגד ים שלם ועל זה תמיד לובשת עוד משהו כמו חצאית. אבל לעולם לא פרסמתי תמונות שלי בפייסבוק או באינסטגרם עם בגד ים, אני לא אתן לזה במה. אם יש מישהו שצילם אותי והחליט לנצל את זה ולפרסם את התמונה, אז שיבושם לו. גם בים ולמרות שאני בבגד ים שלם אני צנועה וחיה בשלום עם זה".

לא רוצה להצטלם? אורנה דנינו ודן רושנסקי (צילום: אור גפן)
לא רוצה להצטלם? אורנה דנינו ודן רושנסקי (צילום: אור גפן)

מה הלאה?

"אני מאד עסוקה ומנסה למנף את המקום שממנו אני באה, אני מקבלת המון במה וראיונות תקשורתיים וגם קיבלתי מצלמה ממאקו לבלוג שמתעד את חיי. אני אוהבת את התחום הזה, ולצד כל הביקורות אני מקבלת גם פידבקים חיוביים בפרט מנשים שאומרות לי שבזכותי הן שומרות שבת, אין דבר יותר משמח מזה. אני מקווה שאצליח למנף את זה לתוכנית של שישי לפני שבת, לפאנל של נשים ביחד, תוכנית בישול ואם אפשר לשלב את זה עם אופנה אז זאת הזכייה הגדולה".