מספר שבועות חלפו מאז התפרסם שבר רפאלי נמצאת בהריון שני , הריון עליו הכריזה עם כל העוקבים ברשתות החברתיות בתמונת בטן הריונית ששיתפה. אז האם ליב עזרא רפאלי, בתם הבכורה של הדוגמנית ועדי עזרא צפויה לקבל אח או אחות שירחיבו את התא המשפחתי?

אז ברור שהאידאל הוא בן, וככה אפשר לסגור את הבסטה עם בן ובת, אבל כשהאמא היא עם גנים חזקים של טופ מודל בינלאומית מצליחה, עדיף שיהיו לה כמה שיותר יורשות עצר שימשיכו את שושלת ההצלחה המטאורית.

אז כפי שהבנתם מאמא רפאלי, שנמצאת בשליש השני להריונה, ותבקר בעוד חמישה חודשים בחדר לידה בפעם השנייה בחייה, מצפה ליורשת עצר נוספת, נסיכה קטנטנה שתצטרף לאחותה הבכורה ליב בת השמונה חודשים.



בר רפאלי ועדי עזרא, צילום: ניר פקין

כזכור, כמו בהריון הראשון, גם בנוכחי שיתפתה רפאלי את כל העולם ברשתות החברתיות כשהציגה תמונה של בטן הריונית קטנה שלה מול המראה. רפאלי ועדי עזרא נישאו כאמור בספטמבר 2015 לפני שמונה חודשים הגיחה לעולם יורשת העצר ליב עזרא שעד כה הצליחו לשמור עליה ההורים הטריים, הרחק מאור הזרקורים. בראיונות שהעניקה רפאלי לכלי התקשורת סיפרה שהיא רוצה ילדים נוספים עם פער גילאים קטן כמו שהיא גדלה עם אחיה הקטנים והגדולים. 

רפאלי נכנסה אז לחדר הלידה של בית החולים "איכילוב" בתל אביב בפעם הראשונה בחייה, כך שלאחר שעות של לחיצות, שאיפות ונשיפות ממושכות (תמיד בסטייל, כיאה לדוגמנית לוהטת) ילדה בשעה טובה ומוצלחת את בתה, ברשות ד"ר רונית אלמוג. הבייבי גירל נולדה במשקל 3.180 ק"ג.