דנה פרידר זוכה היום להתנצלות מיוחדת. אמש התראיינה השחקנית והדוגמנית לתכנית של לוסי אהריש בערוץ 2, כשלצידה גם רונה לי שמעון, במסגרת קידום ההצגה "סירות בבודפשט" בתיאטרון הקאמרי בהשתתפותן. בתום הראיון נפרד כתב השטח של התוכנית פז רוביזנון מהמרואיינות, והציג את רונה לי שמעון כמועמדת לשחקנית השנה, ואת פרידר כ"רק בחורה נחמדה שאוטוטו מתחתנת." אווצ'.

פרידר, שהייתה המומה מפליטת הפה המשפילה והמעליבה, לא נשארה אדישה ועזבה את הריאיון בכעס בעודה זורקת לו "אתה דושבאג". הריאיון המצולם בחי הסתיים ברע, והכתב זכה לשלל קללות וגידופים כמו "אפס" עלוב" מקולגות בתעשייה וממעריציה של פרידר על פליטת הפה המעליבה. 


רוביזנון הודה שטעה והחליט לפרסם התנצלות פומבית בחשבון הפייסבוק: "רק כמה מילים בנוגע לראיון הקצר שקיימתי היום עם רונה לי שמעון ודנה פרידר בתאטרון הקאמרי לתכנית "שיחת היום" לפני ששלל אושיות ברשתות החברתיות ימשיכו עם שלל הקריאות לעברי של: 'אפס', 'עלוב' ו'איך היא לא נתנה לנו סטירה'. אני כבר כמעט ארבע שנים עושה שידורים חיים ולפעמים, מטבע הדברים, בני אדם טועים, וכן, היום טעיתי וגם התנצלתי. שום כוונה להנמיך או להשפיל לא הייתה מאחורי המילים וכל מי שמכיר אותי יוכל להעיד על זה. פליטות פה חמורות מאלה אנחנו שומעים מדי יום בכל מקום בתקשורת מאנשים שלא עומדים מאחורי המילים שלהם, אבל אני כן, ושוב גם כאן מבקש התנצלות מדנה ומכל מי שצפה בראיון והתרגז, סליחה על דברי השטות שלא היו אמורים להאמר ונאמרו בתום לב. שיהיה ערב טוב ותנסו להקל עם המילים שאתם מקלידים על המקלדת, אין צורך בלהעניש ולהשפיל בן אדם ששגה והתנצל".