האם בר רפאלי חוזרת בתשובה? בעבר הכותרת הזאת הייתה נשמעת דמיונית, אבל כיום כשהטופ מודל נמצאת כבר בהריון שני, היא משקיעה את מיטב זמנה עם יורשת העצר ליב, והורידה הילוך בכל מה שקשור לאירועים מתוקשרים, הכותרת כבר לא כזאת רחוקה מהמציאות. תמונה שהעלתה בר רפאלי ברשתות הצליחה להסעיר את הרשת.

בתמונה נראית הדוגמנית עם כיסוי ראש שמונח בצורה מוזנחת על ראשה, כשהיא נטולת איפור ושומרת על צניעות.  העוקבים מיד שיתפו בתחושותיהם ורשמו בר חזרה בתשובה, או מתאים לך כיסוי, אחר רשם דתייה מההתנחלויות, או גם בלבוש של דתייה היא יפה. אחר רשם זאת תמונה של מי שכבר עשתה מספיק כסף ולא איכפת לה מכלום.

אז אפשר לנשום לרווחה. ההריונית לא מתחזקת ולא מתקרבת לדת ונמשיך לראות אותה בתמונות בקיני לוהטות וחושפניות. התמונה צולמה במהלך חופשה באיביזה במסגרת חופשה של הדוגמנית עם אמא ציפי לוין.



אחרי שהשיקה הדוגמנית בטן הריונית על השטיח האדום במדריד באירוע חשיפת מגזין טרוולר שבחר בה להתנוסס על השער שמקדם את תל אביב. המשיכו האם ובתה לנפוש ביעד הבא שהצליח לגרום לרפאלי להרגיש מסופקת ומרגיש שלמה עם עצמה לשתף את העוקבים בתמונה שלה צנועה ונטולת הפילטרים.

 

Last night gala

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on